بره موم در ایران کیلویی چند است؟ برای پاسخ به این سوال مقاله ی زیر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. مرکز عسل هفت، مرکز فروش انواع محصولات و فرآورده های ارگانیک زنبور عسل عرضه کننده محصولات زنبور عسل با قیمت مناسب و با برگه ی ضمانت آزمایشگاه به صورت عمده و جزئی است. برای آشنایی با بره موم و خواص آن برای سلامت بدن با مقاله ی زیر همراه کنید.

بره موم کیلویی چند

بره موم کیلویی چند

 

بره موم یکی از محصولات جانبی کندوی زنبور عسل است که به صورت مستقیم توسط زنبور عسل تولید میشود. بره موم زنبور عسل ماده ای خمیری شکل و حالت پذیر است که بویی مطبوع و منشا گیاهی دارد. بره موم زنبور عسل به نام چسب زنبور عسل نیز شناخته میشود. بره موم در مقایسه با عسل طبیعی که محصول اصلی زنبور عسل است، ناشناخته است، در حالی که خواص آن با عسل طبیعی برابری میکند. قیمت هر کیلو بره موم از قیمت هر کیلو عسل طبیعی بیشتر است. بره موم در بازار محصولات زنبور عسل، در دو شکل به فروش میرسد:  بره موم خام و بره موم فرآوری شده. بره موم خام همان بره موم برداشت شده از کندوی عسل است که به صورت مستقیم به دست مصرف کننده میرسد. بره موم خام دارای ناخالصی است و گرچه مصرف آن لوله گوارشی را ضد عفونی و تقویت میکند اما در سیستم گوارشی جذب نمیشود. بره موم فراوری شده همان بره موم خام است با این تفاوت که کاملا تصفیه شده و خالص است و برای سیستم گوارشی قابل جذب است. کپسول بره موم، پودر بره موم و عصاره بره موم طبیعی انواعی از بره موم فراوری شده هستند.

برای اطلاع از اینکه بره موم کیلویی چند است، میتوانید به فروشگاه اینترنتی عسل هفت مراجعه نمایید یا با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

بره موم در کندوی زنبور عسل به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده ی کندو توسط زنبورهای عسل استفاده میشود. بره موم به پاکیزه ماندن محیط درونی کندو کمک میکند. بره موم همچنین به عنوان سیمانی برای بستن درز ها و شکاف های ایجاد شده در دیواره کندو توسط زنبورهای عسل مورد استفاده قرار میگیرد. بره موم در  بازار در سه رنگ قهوه ای، سیاه و سبز عرضه میشود. بره موم سبز در حال حاضر مرغوب ترین نوع بره موم در بازار است. رنگ بره موم به رنگ ترکیبات تشکیل دهنده ی آن بستگی دارد. بره موم از موم عسل، گرده گل و صمغ تشکیل شده است. بره موم دارای خاصیت حالت پذیری در دماهای مختلف است. در دمای پایین، بره موم سخت و شکننده میشود. اگر دما را از دما معمولی بالا تر ببریم بره موم نرم و شکل پذیر میشود. این تغییر حالت بره موم در دماهای مختلف به دلیل وجود موم عسل در آن است

بره موم کیلویی چند

خرید بره موم اصل

بره موم زنبور عسل دارای خاصیت آنتی بیوتیکی بسیار قوی است. مصرف بره موم باعث درمان انواع عفونت در بدن میشود. بره موم ضد میکروب است و از رشد تومور در بدن جلوگیری میکند. مصرف بره موم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. زیرا بره موم زنبور عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. بره موم برای پوست و رحم بسیار مفید است. مصرف بره موم برای بهبود آب مروارید چشم میشود. بره موم برای بهداشت دهان و دندان مفید است. مصرف بره موم باعث بهبود زخم معده میشود. بره موم زنبور عسل باعث بهبود بیماری های ریوی میشود. مصرف بره موم زنبور عسل باعث از بین رفتن ویروس های معده میشود. مصرف بره موم باعث بهبود التهاب گلو میشود. بره موم زنبور عسل باعث درمان برونشیت و سرماخوردگی میشود.

برای خرید بره موم اصل با مدیر فروش مرکز عسل هفت در ارتباط باشید.