عسل گون خوانسار یکی از عسل های ارگانیک ایران می باشد که خریداران بسیاری به روش اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید آن می کنند.
خوردن عسل به جای شیرین کننده هایی مانند قند و شکر تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر سلامت فرد و در نتیجه سلامت جامعه خواهد داشت. مصرف مقدار بسیار کمی از عسل ارگانیک بصورت روزانه در رفع بسیاری از ناراحتی ها و بیماری ها تاثیرگذار خواهد بود.
عسلی که با نام عسل تک گل خرید می شود عسلی است که تنها از شهد یک گل و یا گیاه خاص تهیه شده باشد؛ از آنجا که غالب گیاهانی که در مناطقی از خوانسار که در آنها عسل به تولید می رسد، روییده است گیاه گون می باشد، معمولا وقتی صحبت از عسل خوانسار می شود، منظور عسل گون است. این عسل با تهیه بصورت ارگانیک و طبیعی به یکی از عسل هایی که دارای میزان بالایی از خرید و فروش هستند تبدیل شده است که در خرید های آنلاین نیز طرفداران بسیار دارند.
خریداران زمانی که از طریق خرید های آنلاین اقدام به انجم عسل ارگانیک می کنند، می خواهند که محصولات متنوعی را از نقاط مختلف مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین نوع آن را برای خرید انتخاب نمایند.
مجموعه ایران هانی با اعلام آمادگی برای خدمت رسانی به خریداران محترم انواع عسل ارگانیک تولید یافته در نقاط مختلف کشور، از تمام این خریداران دعوت به همکاری می نماید.