پخش و توزیع به صورت عمده و جزئی انواع عسل لرستان، در بازارهای فروش به چه
صورتی انجام می گیرد؟ آیا می توان عسل اصل و ناب را با نازلترین قیمت ممکن
تهیه نمود؟
عسل فرآورده ای تولید شده از زنبور عسل و شهد شیرین گل ها بوده و ترکیبات بی نظیری را دارا می باشد. قندهای بسیار مهمی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز که مصرف این ماده غذایی را جایگزین بسیار مناسبی برای قند و شکر قرار داده است.
عسل یک ماده غذایی ارزشمند و مملو از مواد و املاح معدنی مانند آهن و کلسیم می باشد و به سبب دارا بودن کالری مناسب، یک ماده غذایی انرژی بخش و نیروزا برای ورزشکاران نیز تقلی گردیده است.
اما باید بدانید که مصرف عسلی اصل و طبیعی مورد توصیه مشاورین و متخصصین قرار گرفته و مصرف کنندگان عسل نیز همواره دغدغه آن را داشته اند که عسلی اصل را خرید نمایند.
در دنیای امروزه با توجه به وجود بازارهای فروش گوناگون، باید تولید کنندگان و مراکز پخش معتبر این محصول را بشناسید، تا محصولی را که تهیه می نمایید، اصل و کاملا طبیعی باشد. آیا این مراکز تولید و پخش را می شناسید؟
باید اشاره نمود که استان هایی در کشور ما در صنعت تولید عسل صاحب نام بوده اند و اگر نگاهی به آمار و ارقام نمایید، متوجه خواهید شد که استان لرستان توانسته با تولید نزدیک به 1500 تن عسل، از پایگاه های مهم در این صنعت باشد و رتبه اول را در حوزه مرغوبیت عسل، دارا بوده است.
همانطور که متوجه شدید، امروزه تهیه عسلی اصل در صورت شناخت تولید کنندگان و مراکز پخش معتبر آن، امری دشوار نبوده و مصرف کنندگان عسل می توانند انواع عسل را با کیفیت و قیمتی تضمین شده، تهیه و مصرف نمایند.