معتبرترین نمایندگی های پخش عسل در کشور کدام اند؟ آیا می دانید که عسل
مرغوب تولیدی در استان لرستان، از فروش و محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار
بوده است؟
عسل طبیعی و اصل، با مصرف روزانه به مقدار کافی، می تواند نقش بسیار عمده ای را در سلامت گوارش، قلب و کلیه داشته باشد و امروزه شاید به سبب وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازار، افراد از خرید عسل منصرف گردیده اند.
شاید تنها دلیل اصلی که منجر گردیده تا بسیاری از افراد از خرید عسل منصرف گردند، همین مسئله وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی عرضه گردیده توسط برخی افراد سودجو بوده که منجر به شک و تردید مصرف کنندگان در انتخاب عرضه کنندگان عسل در بازار شده است.
اما باید اذعان داشت که تولیدکنندگان معتبر عسل می توانند با افزایش نمایندگی های معتبر پخش خود در سراسر کشور و بالا بردن آگاهی افراد از مشخصات و وجود عسلی اصل و کاملا طبیعی، دغدغه ی تهیه عسل اصل و غیرتقلبی را از میان بردارند.
خوشبختانه استان لرستان توانسته به دنبال دارا بودن طبیعتی مملو از پوشش گیاهی قوی، تولیدکنندگانی معتبر از عسل دارا باشد و امروزه با میزان تولید بیش از 1000 تن انواع عسل طبیعی و مرغوب، صاحب نامی معتبر در بازارهای فروش عسل باشد.
شایان ذکر است که در کشور ایران، استان هایی چون همدان، کردستان، اردبیل، اصفهان و مازندران نیز از جمله تولیدکنندگان معتبر در حوزه عسل طبیعی هستند، اما استان لرستان توانسته با درصد بالایی از مرغوبیت عسل تولیدی مواجه شده و در حال حاضر رتبه اول را در همین زمینه داشته است.
خرید تضمینی و با قیمت مناسب انواع عسل ناب و مرغوب استان لرستان، از نمایندگی های معتبر پخش عسل در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.