آیا می دانید که در حال حاضر با وجود نمایندگی های معتبر پخش انواع عسل
شناسنامه دار استان لرستان، خرید عسل با قیمت و کیفیت مناسب صورت خواهد
گرفت؟
در بازارهای امروزی فروش عسل در کشور، وجود داشته برخی از افرادی که خواهان افزایش میزان سود خود بوده اند و انواع عسل های تقلبی و مصنوعی را در این بازارها عرضه داشته اند.
متأسفانه این امر سبب گردیده تا برخی از مصرف کنندگان عسل، اطمینان کافی به دیگر عرضه کنندگان نداشته و گاها دیده شده که نسبت به خرید عسل، بی مهری صورت گرفته است و افراد از مصرف این ماده ارزشمند غافل گردیده اند.
باید بدانید که آنچه در تهیه عسل اصل و شناسنامه دار مهم جلوه داده، شناخت تولیدکنندگان و نمایندگی های پخش معتبر این محصول بوده، و در آن صورت است که مشتریان می توانند با اطمینانی کافی، خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت عسل داشته باشند.
شایان ذکر است که عسل شناسنامه دار، عسلی بوده که توسط برخی از تولیدکنندگان معتبر در آزمایشگاه های تخصصی، مورد آزمایش قرار گرفته و در صورت مقبول بودن درصد مرغوبیت، مهر تأئید گرفته و به بازار عرضه گردیده است.
خوشبختانه این امکان در استان هایی چون لرستان نیز می تواند سبب وجود انواع عسل های باکیفیت و خالص در بازار شده و نگرانی را برای مصرف کنندگان جدی عسل باقی نگذاشته است.
کافیست با شناخت عرضه کنندگان معتبر عسل در لرستان و نمایندگی های آنها در سراسر کشور، عسلی اصل و درجه یک را با قیمت مناسبی هم خرید نمایید.
لازم به ذکر است که عسل طبیعی، با بدن انسان بیشتر سازگار بوده و می تواند با مصرف روزانه به مقدار کافی تقویت کننده دستگاه گوارش، مغز و حافظه باشد و در انرژی بخشیدن به افراد نیز موثر واقع گردد.