عسل یکی از بهترین مواد غذایی مفید برای سلامتی انسان بوده که امروزه توسط
نمایندگی های معتبر استان لرستان در مرغوبترین نوع خود و با قیمت مناسب به
عرضه رسیده است.
آیا شما از افرادی بوده اید که از ناراحتی های گوارشی و معده خود رنج می برید؟ آیا مشکلات اضافه وزن گریبان گیر شما هم شده است؟ آیا می دانید عسل می توان درمان همه این مشکلات باشد؟
بله عسل ماده ای سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و انواع مواد مغذی و ویتامینی چون ویتامین هایی مانند K ،C ،B1 ،B2، اسیداسکوربیک و تیامین بوده و دارای قندهای ساده ای چون گلوکز، ساکارز و فروکتوز می باشد که همگی این مواد می توانند مفید برای سلامت انسان تلقی گردند.

درمان ناراحتی های گوارشی با عسل

طبق توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش، مصرف عسل می تواند تقویت کنندگی معده و درمان نفخ های معده را به همراه داشته باشد و با مصرف یک قاشق عسل به صورت ناشتا، می توانید بر مشکلات ناشی از دستگاه گوارش غلبه نمایید.
شایان ذکر است مصرف عسل می تواند چربی سوزی بالایی را داشته و به تسریع در کاهش وزن افراد کمک شایانی نماید.
امروزه استان لرستان یکی از پایگاه های معتبر تولید عسلی مرغوب در کشور بوده که توانسته در تولید عسل رتبه هفتم و در مرغوبیت عسل تولیدی، جایگاه اول را به خود اختصاص داده باشد.
این نمایندگی ها با ارائه عسلی اصل و مرغوب توانسته اند نقش مهمی را در سلامت افراد داشته باشند و ارتباط داشتن با این نمایندگی ها از طریق راه های ارتباطی داده شده امکان پذیر می باشد.