کدام نمایندگی های عرضه عسل 100 درصد طبیعی استان لرستان، معتبر بوده اند؟ مصرف عسل طبیعی چه فوایدی را در بر داشته است؟
باید بدانید که همواره محصولاتی که پرفروش بوده اند، به طور قطع به یقین دارای خواص منحصربفردی هستند که توانسته اند جایگاه مناسبی را در میان مصرف کنندگان داشته باشند. آیا می دانید عسل نیز می تواند یک ماده غذایی ارزشمند بوده و از جمله پرفروش ترین محصولات موجودی در فروشگاه های مواد غذایی نیز می باشد؟
عسل یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین مواد گیاهی و دارویی موجود در جوامع گوناگون به شمار آمده که فرآیند تولیدی بسیار پیچیده ای را دارا می باشد. مهم ترین مرحله تولید عسل، دارا بودن شرایط لازم و مساعد جهت برداشت شان های عسل بوده و این کار باید توسط زنبورداران متخصص با استفاده از بهترین روش ها صورت گیرد.
خوشبختانه امروزه استان لرستان توانسته با بهره گیری از بهترین زنبورداران در این حوزه در درجه اول و سپس بهره گیری از طبیعت بسیار بکر این استان، در تولید مرغوب ترین نوع عسل در کشور، جایگاه اول را داشته و از نظر میزان عسل تولیدی، جایگاه هفتم را در بین استان های تولیدی کشور دارا بوده است.
آنچه که در تهیه عسل مهم بوده، تهیه عسلی اصل و طبیعی می باشد که امروزه از نمایندگی های معتبر عرضه عسل 100 درصد طبیعی مخصوص استان لرستان امکان پذیر بوده است.
شایان ذکر است که مصرف روزانه عسل طبیعی می تواند دارای خواصی چون ضدچاقی، ضدآلودگی و قارچ، ضدمیگرن، ضدکم خونی و موثر در افزایش شیردهی مادران باشد.