آیا می دانید که بره موم عسل، می تواند در درمان سرطان بسیار زیاد موثر باشد؟ مصرف روزانه آن برای این بیماران چه مقدار بوده است؟ چگونه می توان بره موم اصل را تهیه نمود؟

بره موم
ماده ای بسیار ارزشمند تولید شده از شیره گیاهان و صمغ درختان می باشد که خواص منحصربفردی چون ضدالتهابی، ضدباکتری، ضدعفونی کننده و آنتی اکسیدانی را دارا می باشد که وجود آن در کندوهای عسل، نقش بسیار موثری را در عدم شیوع انواع آفت ها و بیماری ها دارا بوده است.
حال آیا می دانید که خاصیت آنتی اکسیدانی بره موم می تواند خاصیت ضدسرطانی این ماده را اثبات نماید و توانسته در درمان سرطان های سینه و پروستات مفید واقع گردد؟

بره موم

بله خاصیت آنتی اکسیدانی قوی موجود در بره موم عسل طبیعی و وجود اسید کافئیک موجود در آن، از ایجاد رادیکال های آزاد در سلول ها جلوگیری نموده و این ماده را به عنوان عاملی ارزشمند در درمان انواع سرطان هایی چون سینه و پروستات موثر داشته است که امروزه تعداد قابل توجهی از افراد در جامعه، با این بیماری ها دست و پنجه نرم می کنند و کافیست که با خواص این ماده ی طبیعی آشنا گردند.
گفتنی است که مطالعات نشان داده مصرف بره موم به مقدار بیش از 10 گرم در روز و همراه با آن انجام شیمی درمانی بر روی بیماران، می تواند اثرات بهتر و مفیدتری را برای این بیماران در مقایسه با انجام تنها شیمی درمانی، برجای بگذارد. لازم به ذکر است که مصرف بره موم توانسته در درمان برخی مشکلات ناباروری در خانم ها هم نقش فزاینده ای را دارا باشد.
در حال حاضر تهیه بره موم تازه از فروشندگان معتبر آن، قیمت مناسبی را برای مشتریان به همراه داشته که علاوه بر قیمت و کیفیت، اطمینان به توزیع کنندگان آن می تواند مهم ترین امر در این حوزه باشد.