عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

مشاوره فروش کندو عسل جدید

تا قرن هفدهم میلادی، کندوهای مصنوعی برای جمع آوری عسل بدون آسیب رساندن به کلونی زنبور مناسب نبودند و معمولاً کندوداران پس از خالی کردن کندو از عسل و موم آن را رها می‌کردند تا زنبورها از گرسنگی بمیرند وگاهی نیز برای محافظت از نیش زنبورها، قبل از جمع آوری عسل کندو را گوگرد پاشی می‌کردند.
 اما بعدها کندو داران دریافتند روش‌های آنان برای جمع آوری عسل وتخریب کندو، کار صحیحی نیست. و کندوهایی ساختند که همزمان می‌توانستند عسل تولیدی را به راحتی جمع آوری کنند وبه کلونی زنبور نیز آسیبی وارد نکنند وبدین گونه کندوهای چند طبقه به وجود آمد و چندی نگذشت که کندوهای چند طبقه کشودار جانشین کندوهای سنتی گردید و کندو به صورت ساختمان چند طبقه‌ای درآمد که در هر طبقه ورقه‌ای از موم گذاشته می‌شد تا زنبورها بتوانند از آن برای ساختن سلول‌های شش ضلعی خود استفاده کنند و پس از این که سلول‌های مذکور با عسل پر شد کندودار به سراغ کندو می رود تا عسل تولیدی را برداشت نماید وبرای این کار بالای کندو را دود می داد، واین کار باعث می‌شود که زنبور عسل به طبقات پایینی کندو برود، واما ملکه اصولاً توانایی بالا آمدن وبه طبقات بالایی رفتن وتخم‌گذاری درآن جا را ندارد زیرا که مدخل ورودی آن بسیار تنگ است وبدین گونه کندودار می‌تواند بدون این که آسیبی به کندو برساند محصول تولیدی را جمع آوری نماید زیرا که فقط کافی است شان حاوی عسل را از کندو خارج نماید.
منبع: ویکی پدیا

توسط |2018-03-01T05:19:00+03:3010 اسفند 1396|دسته‌بندی نشده|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مشاوره فروش کندو عسل جدید

امروزه با توجه به اهمیت وجود یک کندو عسل خوب در مراکز زنبورستان ها، مشاورین نمایندگی های فروش کندو عسل جدید، زنبورداران را در انتخاب کندو مناسب یاری خواهند داد.
امروزه بدون تردید می توان گفت که ورود انواع کندو عسل جدید و مدرن به صنعت زنبورداری، توانسته نقش بسیار مهمی را در رونق این حرفه داشته باشد و زنبورداران توانسته اند با کیفیت بهتر، میزان تولیدات خود از عسل طبیعی و دیگر فرآورده های زنبورعسل را صورت دهند.
از جمله انواع کندو عسل جدید یا جعبه ای که وزن سبک داشته و قابل تحرک می باشند، می توان به کندو عسل چوبی و کندو عسل پلاستیکی اشاره داشت که در این میان، کندو عسل چوبی به واسطه قیمت مناسب تر، از نرخ فروش بیشتری برخوردار بوده اند.
مشاورین نمایندگی های فروش معتبر، زنبورداران را در انتخاب یک کندو عسل مدرن و جدید خوب، مشاوره خواهند داد.

توسط |2017-09-09T18:49:00+04:3018 شهریور 1396|دسته‌بندی نشده|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا