ژل رویال به چه صورتی در بازار موجود بوده و شرایط نگهداری آن چگونه می باشد؟ کدام مراکز فروش معتبر در زمینه فروش انواع ژل رویال با کیفیت عالی را می شناسید؟
آیا می دانید که امروزه از ژل رویال، که یکی از فرآورده های ناب زنبورهای عسل بوده، خواصی بدست آمده که آن را در صنعت پزشکی، غذایی و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، مفید واقع گردانیده است؟
بله ژل رویال، ماده از سرشار از انواع ترکیباتی خاص و منحصربفرد بوده که علاوه بر نقش مهمی که در تأمین نیاز پروتئینی و مواد معدنی مورد نیاز زنبورهای عسل، توانسته امروزه خواص منحصربفردی را برای انسان ها نیز دارا باشد.
آیا از موارد مصرفی ژل رویال طبیعی چیزی می دانید؟

ژل رویال عالی

موارد مصرف ژل رویال طبیعی

لازم به ذکر است که ژل رویال، ماده ای تولید شده توسط زنبورهای کارگر بوده و نقش عمده ای را در تغذیه ی 3 روز اول لاروها و منبع غذایی کامل برای زنبورهای ملکه تا پایان عمر آن داشته و قدرت بارور نمودن زنبورهای ملکه نیز سبب مصرف این ماده پرارزش بوده است.
حال جدا از مصرف ژل رویال در کندو زنبورعسل، امروزه در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات موجود برای انسان ها هم از ژل رویال طبیعی بهره برده شده است.
وجود ماده ای به نام کلاژن در ترکیبات ژل رویال، گواهی از ارزشمندی این ماده ی طبیعی برای ساخت انواع لوازم آرایشی داشته که می تواند منجر به جوانسازی و ضدپیری زودرس پوست گردد.
ماده ای به نام استیل کولین، ژل رویال را موثرترین ماده در درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به سیستم عصبی انسان ها تبدیل نموده است.
وجود اسید آمینه ای به نام آرژین در ترکیبات ژل رویال، موثر در درمان ناباروری و ناتوانی جنسی برای افراد بوده که البته مشکل ناباروری و ناتوانی جنسی آنها منوط به کم بودن تعداد اسپرم و تخمک موجود در مردان و زنان بوده است.
موارد مصرفی دیگری در افرادی که تحت شیمی درمانی هستند، سرطان خون، آرتروز و رماتیسم، پوکی استخوان، گرفتگی رگ ها و عروق، رفع چین و چروک های دور چشم خصوصا در خانم ها و بسیاری دیگر از کاربردها.

عرضه ژل رویال و شرایط نگهداری آن

امروزه از ژل رویال، اشکال گوناگونی به صورت پودر ژل رویال، ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی و کپسول هایی از ژل رویال در بازارهای جهانی وجود داشته که البته در کشور ما، بیشتر از پودر ژل رویال و مخلوط آن با عسل بهره برده شده است.
شایان ذکر است که ژل رویال ماده ای حساس بوده و باید در شرایط خاصی نگهداری گردد که عمدتا پس از برداشت آن از شاخون ها با استفاده از دستگاهی به نام وکیوم، آن را به دور از نور و در دمای زیر 18 درجه سانتی گراد و به صورت منجمد در کمتر از 20 ماه، نگهداری می نمایند.
گفتنی است که در صورت بهتر نتیجه گرفتن از هر ماده ی دارویی، بهترین روش مصرف آن به صورت زیر زبانی بوده که توصیه گردیده ژل رویال را هم به صورت زیر زبانی مصرف نمایید تا سریع تر جذب خون گردد.
برای تهیه انواع ژل رویال با کیفیت مرغوب و در بسته بندی های با وزن های گوناگون، می توانید با نمایندگان مراکز فروش معتبر این محصول در سراسر کشور، در ارتباط باشید.