زنبورداران دیگر نگران تهیه لوازم زنبورداری های خود نباشند. امروزه توسط مراکز فروش معتبر در کشور، انواع وسایل و لوازم جدید زنبورداری با نازلترین قیمت و کیفیتی مطلوب، به عرضه رسیده است.
زنبورداری از جمله بهترین و ارزشمندترین مشاغل شناخته شده در دنیا نام داشته که با تلاش هایی شبانه روزی و گاها دشوار زنبورداران، انواع فرآورده های کاملا طبیعی زنبورعسل تولید شده که از جمله مهم ترین آنها، عسل طبیعی بوده که خواص مفید درمانی و تغذیه ای را برای افراد جامعه داشته است.
گفتنی است که در کشور ما، با وجود استعداد بسیار مناسب در پوشش گیاهی مراتع و دامنه کوهستان ها، شاهد رونق بسیار خوبی در این صنعت می باشیم و تقریبا می توان گفت که در تمامی استان های کشور، زنبورداران فعالی به این حرفه پرداخته اند.
خب با وجود گسترش و رونق این صنعت در سراسر کشور، زنبورداران دغدغه ای جدی پیرامون چگونگی خرید انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را داشته اند و این دغدغه، بیشتر برای زنبوردارانی وجود داشته که در مناطقی کم رونق از صنعت زنبورداری، مواجه بوده اند و شاید کمبود مراکز معتبر خرید لوازم زنبورداری، هزینه های گزافی را برای تهیه این لوازم بر دوش آن زنبورداران گذاشته است.
خوشبختانه امروزه فرصت ویژه ای برای تمامی زنبورداران در سراسر کشور به وجود آمده، تا با ارتباط داشتن با مراکز معتبر خرید انواع وسایل و تجهیزات جدید زنبورداری، این لوازم را به آسانترین شکل ممکن و از طریق سایت های معتبر اینترنتی با قیمت خوبی خریداری کنند.

وسایل زنبورداری

وسایل زنبورداری جدید

بله با توجه به اهمیتی که صنعت زنبورداری در کشور داشته، امروزه مراکز معتبر خرید این لوازم، سعی بر آن داشته اند تا انواع جدیدترین و پیشرفته ترین لوازم زنبورداری را با قیمت بسیار مناسبی به زنبورداران در سراسر کشور، عرضه کنند.
از جمله لوازم زنبورداری که در این مراکز به فروش می رسد، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
لباس زنبورداری: این لباس از جنس پارچه و الیاف مخصوص، کاملا استاندارد با قابلیت پوشش تمامی نواحی بدن، در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه به عرضه رسیده و تهیه آن برای تمامی زنبورداران تازه کار و باتجربه جهت مصون ماندن از نیش زنبورهای مهاجم، توصیه گردیده است.
کلاه توری: این کلاه به جهت آن که از دید بهتری برخوردار باشد، دارای توری سفید بوده و سر و صورت و گردن زنبورداران را محافظت نموده است.
اهرم فلزی: جهت اموری چون، برداشت ژل رویال، جابجایی درب کندو عسل و بالا کشیدن قابها، مورد استفاده قرار گرفته است.
دودی: با دادن دود به زنبورها، منجر به آرامش آنها شده تا زنبورداران با نیش کمتری هنگام اقداماتی چون بازدید کندو و یا برداشت عسل مواجه گردند.
و وسایل دیگری چون، تخته موم دوز، قفس ملکه، استراکتور عسل در دو نوع برقی و دستی و غیره که همگی در استانداردترین نوع خود و با قیمت مناسبی به فروش رسیده اند.
برای آنکه انواع جدیدترین لوازم و وسایل زنبورداری را خریداری کنید، می توانید با مشاورین در این حوزه؛ ارتباط مستقیم داشته باشید.