امکان خرید عمده و تکی عسل گون طبیعی به همراه برگه ضمانت آزمایشگاه و ضمانت قیمت از فروشگاه تخصصی فرآورده های زنبور عسل هفت فراهم میباشد. مرکز عسل هفت، جهت آشنایی شما عزیزان با عسل گون طبیعی و خواص آن و نحوه خرید و اطلاع از قیمت روز عسل گون، مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد میکند. با ما همراه باشید. خرید عسل گون طبیعی

عسل گون چیست؟

عسل گون طبیعی یکی از محبوب ترین عسل های طبیعی در ایران و خاورمیانه است. دلیل محبوبیت این عسل، خواص شگفت انگیز و مقدار ساکارز پایین آن است. عسل گون طعم ملایم و لذیذی دارد. این عسل همان گونه که از نامش پیداست، از شهد طبیعی گل های گیاه گون، توسط زنبور عسل تولید شده است.

گیاه گون درختچه ای کوچک است که شهد گل های آن، عسل گون را تشکیل میدهد. نکته ای جالب در مورد عسل گون و گیاه گون وجود دارد و آن نکته این است که مصرف مستقیم گیاه دارویی گون ممکن است عواضی را به همراه داشته باشد. اما این عوارض به هیچ عنوان در عسل گون دیده نمیشود.

عسل گون در دسته عسل های طبیعی تک گل قرار دارد به این معنی که بیشتر از 70 درصد شهد موجود در این عسل، متعلق به گل های گون است. اگر بخواهیم تولید عسل گون طبیعی را به صورت خلاصه بررسی کنیم به این موضوع میپردازیم که زنبور عسل شهد گل های گیاه گون را با کمک خرطوم مخصوص خود مینوشد، آن را وارد معده تولید عسل در بدن خود میکند. در این معده آنزیم هایی وجود دارد که با اثر آن ها شهد گل درون معده زنبور به عسل خالص و طبیعی تبدیل میشود.

خرید عسل گون طبیعی

انواع عسل گون طبیعی

در بازار عسل ایران، و همچنین در مرکز بزرگ عسل هفت، عسل های گون به دو دسته مجزا تقسیم میشوند: عسل گون کتیرا و عسل گون گز انگبین.

عسل گون گز معمولا کمی تیره تر از عسل گون کتیرا میباشد. عسل گون کتیرا به رنگ زرد و عسل گون گز کهربایی روشن میباشد. این عسل ها از نظر طعم و بو با یکدیگر متفاوتند.

خرید عسل گون طبیعی

رنگ عسل گون اصل

به صورت کلی، رنگ عسل طبیعی بستگی به منطقه ای که کندو ها در آن مستقر هستند و همچنین بستگی به پوشش گیاهاهی آن منطقه دارد. به همین علت رنگ عسل های طبیعی از بی رنگ تا قهوه ای متغیر است. جالب است بدانید هر چه رنگ عسل طبیعی تیره تر باشد، نشان دهنده ی وجود درصد بیشتری از آنتی اکسیدان در عسل است و این یعنی مصرف آن عسل برای تقویت ایمنی بدن موثر تر است.

در هنگام انتخاب عسل، بهتر است به جای رنگ آن، به خواص عسل طبیعی  اصل بودن آن و معتبر بودن فروشگاه مورد نظرتان دقت کنید. اگر شما یک زنبوردار باشید قطعا میدانید که رنگ عسل هیچ ارتباطی به طعم آن، اصل بودن عسل یا خواص موجود در آن ندارد.

تشخیص عسل طبیعی یک نکته مهم است که با اکتفا به رنگ آن نمیتوان آن را تشخیص داد. بهترین راه تشخیص عسل طبیعی، بررسی علمی و تخصصی نمونه ی آن در آزمایشگاه است. تمامی عسل های موجود در مرکز عسل هفت از جمله انواع عسل گون، دارای تاییدیه معتبر و ضمانت نامه آزمایشگاه میباشد که به همراه محصول به خریداران عرضه میشود.

خرید عسل گون طبیعی

عسل گون گز اعلا و خواص آن

به بخش بررسی خواص عسل گون گز اعلا که در مرکز عسل هفت به صورت عمده و جزئی به مشتریان گرامی عرضه میشود رسیدیم. عسل گون تمام خواص دارویی گیاه گون را در خود دارد. مصرف عسل گون هم به عنوان دارو و هم به عنوان یک ماده غذایی سالم و مقوی صورت میگیرد.

عسل گون طبیعی به بهبود بیخوابی و تنظیم چرخه خواب در صورت مصرف دوره ای کمک میکند. مصرف این عسل به همراه آب گرم برای بهبود گرفتگی صدا بسیار مفید است. عسل گون طبیعی اصل باعث بهبودی و حفظ سلامت قلب میشود. این عسل به درمان بیماری های کلیوی و گوارشی کمک میکند.

عسل گون طبیعی به التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. مصرف عسل گون عرضه شده در مرکز عسل هفت به کنترل بیماری دیابت کمک میکند زیرا قند آن به صورت طبیعی بسیار پایین است و همچنین قند کاملا طبیعی حاصل از شهد گل ها دارد.

تقویت روده، کاهش فشار خون، تقویت حافظه و درمان تومور تعدادی از خواص بیشمار عسل گون گز میباشد. استفاده روزمره از عسل گون، باعث بهبود هضم غذا در لوله گوارشی میشود. این عسل به درمان کم خونی کمک میکند.

مصرف عسل گون طبیعی باعث کمک به درمان و بهبود دردهای مفصلی میشود. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع میباشد. تنظیم کلسترول خون یکی دیگر از خواص دارویی عسل گون است. این عسل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.  مصرف عسل گون به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند.

خرید عسل گون طبیعی

فروش عسل گون طبیعی

فروش عسل گون ارگانیک و طبیعی تولید شده در زنبورستان های مرکز عسل هفت توسط زنبورداران این مجموعه صورت میگیرد. شما در صورت تماس با مرکز عسل یاش، عسل مورد نظر خود را مستقیما از زنبوردار خریداری میکنید.

عسل گون طبیعی برای خرید جزئی به صورت یک کیلویی در بسته بندی مخصوص قرار میگیرد. برای خریداران عمده، عسل طبیعی در حلب های بزرگ قرار میگیرد. خبر خوبی که برای شما عزیزان داریم این است که ارسال سفارشات شما توسط مرکز عسل هفت، به سراسر نقاط کشور به صورت رایگان صورت میگیرد.

قیمت عسل گون طبیعی در مقایسه با سایر انواع عسل های طبیعی کم تر است.

خرید عسل گون طبیعی

قیمت عمده عسل گون اصل

قیمت عمده عسل گون اصل در مجموعه عسل هفت در صورت تماس شما با مدیریت فروش قابل استعلام است. عسل گون طبیعی یک مکمل غذایی 100 درصد طبیعی برای بزرگسالان و کودکان میباشد. این عسل کاملا خام و خالص میباشد و تمام مواد مغذی را در خود به همراه دارد.

اگر دنبال بهترین عسل گون طبیعی با قیمت مناسب و خرید بدون واسطه عسل خالص طبیعی هستید، مرکز عسل هفت برای عرضه محصولات ارگانیک زنبورداران مجرب کشور که در این مجموعه گرد هم آمده اند، آماده ارائه مشاوره رایگان و پذیرش شما عزیزان میباشد.

خرید عسل گون طبیعی

خرید عسل گون طبیعی با موم

برخی از خریداران عسل طبیعی، علاقه دارند که به همراه عسل سفارش داده شده، موم زنبور عسل نیز در عسل مخلوط باشد. موم زنبور عسل در دستگاه گوارشی قابل جذب نیست، اما در صورت تمایل مشتری، ما در عسل های ارسالی موم کندوی زنبور عسل را نیز مخلوط مینماییم.

جهت خرید عسل گون طبیعی با موم میتوانید با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.