بهترین عسل ارگانیک ایران را از کدام مرکز فروش می توان خریداری نمود تا از اصل بودن آن مطمئن شد و آیا راهی برای شناخت عسل طبیعی در خانه وجود دارد؟
مرکز های فروش متعددی در ایران و فضای مجازی وجود دارند که در این حوزه فعال هستند ولی قاعدتا همه آن ها نمی توانند عسل طبیعی و اصل را به فروش برسانند، زیرا با توجه به این مسئله که هر زنبور عسل کارگر در کل زمان عمرش تنها یک قاشق چایخوری عسل تولید می کند، پس چنین حجم عسل ارگانیک و طبیعی نمی تواند وجود داشته باشد.
بنابراین تنها از مراکزی خرید کنید که سابقه فروش بهترین عسل های ارگانیک را داشته اند و حتما دارای سایت اینترنتی می باشند که از طریق یک سرچ کوچک می توانید به راه های تماس آن مرکز های فروش دسترسی پیدا نمایید.

راه شناخت عسل ارگانیک طبیعی

کتاب ها و سایت های اینترنتی مختلفی وجود دارد که ویژگی های فیزیکی و راه های گوناگونی را برای شناخت عسل ارگانیک و طبیعی اصل از تقلبی را نشان داده اند، ولی ارائه راهکار همانا و ایجاد راه حلی برای طبیعی تر نشان دادن عسل تقلبی از طرف افراد سودجو همان.
متاسفانه یا خوشبختانه افرادی که به دنبال راه های نادرست و تقلب می روند از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردارند و خیلی زود چاره ای می اندیشند تا به اهداف شوم خود به بهترین نحو برسند.
شناخت بهترین عسل طبیعی و ارگانیک هم از این قاعده مستثنی نیست و همه راه های شناخت ارائه شده را به هر صورتی که بوده از بین بردند و عسل های تقلبی کاملا شبیه اصل در بازار ارائه می شوند.
حتی عطر عسل ارگانیک را توسط اسانس های طبیعی تغییر می دهند، بنابراین تنها از طریق روش های آزمایشگاهی می توان عسل طبیعی را از تقلبی شناخت.