مصرف گرده گل توانسته چه خواص درمانی را برای افراد دارا باشد؟ آیا می دانید که امروزه کدام مرکز فروش، انواع گرده گل خالص را با قیمت ارزان عرضه نموده است؟
نام گرده گل را حتما در مراکز فروشگاهی عسل طبیعی، شنیده اید و باید بدانید که یکی دیگر از فرآورده های ناب زنبورعسل همین گرده گل بوده که به عنوان یک اسپرم گیاهی، ارزشمندترین ماده ی موجود در طبیعت نام داشته است و با نام غذای کامل نیز شهرت داشته است.
بله باید گفت که زنبورهای کارگر با انجام عمل گرده افشانی بر روی گل های انواع گیاهان دارویی، گرده های گل را در کیسه های مخصوص موجود در پای عقب خود، جمع آوری نموده و یکی از مهم ترین منابع تغذیه ای سرشار از ویتامین ها و پروتئین ها برای زنبورهای نوزاد و ملکه را تأمین نموده اند.
ادامه حیات زنبورهای نوزاد موجود در کلنی های زنبورعسل، بشدت وابسته به تأمین گرده گل توسط زنبورهای کارگر بوده است. گفتی است که امروزه زنبورداران توانسته اند با روش هایی چون نصب تله گرده گیرهایی در مسیر ورود زنبورها به داخل کندو، انواع گرده گل خالص و مرغوب را جمع آوری نموده و به صورت پودرهای بسته بندی شده روانه بازارهای فروش کرده اند.
با توجه به ترکیباتی چون انواع مواد معدنی، ویتامین ها و به خصوص انواع اسیدهای چرب ضروری در گرده گل خالص، مصرف آن می تواند خواص درمانی بسیاری را برای افراد به خصوص افراد کهنسال داشته باشد.

گرده گل خالص

چرا گرده گل مصرف کنیم؟

همانطور که متوجه شدید، گرده گل دارای ترکیباتی ارزشمند بوده که علاوه بر نقش تغذیه ای مفید که در کندو عسل داشته، می تواند برای انسان ها هم نقش یک مکمل غذایی و در مقابل، نقش فزاینده ی درمانی و دارویی را دارا باشد.
در اکثر فروشگاه های تخصصی محصولات زنبورعسل، گرده گل به صورت پودر خالص و در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون عرضه شده که گفتنی است بهترین روش مصرف آن، همراه با عسل طبیعی بوده و در این صورت است که می تواند بهتر جذب بدن افراد گردد.
مصرف گرده گل، می تواند خواص درمانی ذیل را به همراه داشته باشد:

  • گرده گل مفید برای درمان علائم مربوط به دیابت بوده است.
  • مصرف گرده گل توانسته اثرات مثبت ضدسرطانی را دارا باشد که از مهم ترین آنها، پیشگیری از سرطان پروستات را می توان نام برد.
  • با توجه به وجود انواع اسیدهای آمینه ضروری در گرده گل خالص که از مهم ترین آنها آرژین را می توان نام برد، مصرف گرده گل به درمان مشکلات نازایی و ناباروری نیز کمک شایانی نموده است.

در حال حاضر شما می توانید انواع گرده گل خالص را در بسته بندی های گوناگون، با قیمت بسیار مناسبی از طریق مراکز فروش معتبر انواع محصولات زنبورعسل، خریداری کنید و جهت این امر می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، ارتباط داشته باشید.