انواع عسل طبیعی و صد در صد خالص شمال را می توانید از مرکز خرید عسل ایران با قیمتی باورنکردنی و از نمایندگان فعال ما در سراسر ایران خرید نمایید.
محبوب ترین نوع عسل عسلی است که کاملاً خالص بدون اسانس و هر گونه ماده خارجی باشد و در روند تولید آن زنبورعسل تنها عسل مصرف کرده باشد.
اینچنین عسل هایی که ساکاروز کمی هم دارند مورد رضایت مشتری ها واقع می شوند و افراد با مصرف مداوم شاهد تاثیر آن بر روی سلامت خود هستند.
برخی عسل های تک گل که مربوط به مناطق خاصی هم هستند کم تر شناخته شده اند و به علت ناشناس بودن آن ها مشتری ها تمایل به تست آن دارند به طور مثال عسل زرشک و عناب استان خراسان کم تر از عسل های گون و آویشن در سایر نقاط ایران شناخته شده هستند.
فروش اینچنین عسل هایی بستگی زیادی به فروشنده و نحوه تبلیغ آن ها دارد، اما عسل های گون، آویشن، بهار نارنج بیشتر شناخته شده هستند و معمولا هر کسی در طول زندگی خود یکی دوبار از آن ها مصرف کرده است لذا اگر مورد پسند واقع شود تمایل بیشتری به مصرف دوباره همان خواهند داشت.
عسل های شمال ما از نوع آویشن، گون، بهار نارنج و مرکبات هستند که قیمت بسیار پایین تر از سایر مراکز خرید دارند و تمامی این عسل ها درصد ساکاروز پایین سه درصد دارند که نشان از خالص بودن و طبیعی بودن آن ها دارد.
چنانچه قصد خرید این عسل ها را داشته باشید ما به شما تضمین می کنیم که اگر مورد رضایت واقع نشد تمام محصول پس گرفته خواهد شد و هزینه حمل و نقل هم از سوی ما پرداخت خواهد شد.