سیستم زندگی با گسترش دسترسی مردم به اینترنت تغییر چشمگیری کرده و بسیاری از تاجران به صورت اینترنتی دست به خرید و فروش کالای خود میزنند که این  قاعده برای عسل نیز صدق کرده و خرید و فروش آن به صورت عمده از طریق اینترنت مهیا شده است.
عسل به علت خاصیت فساد ناپذیری که دارد می توان به صورت مدت طولانی نگهداری کرد.
اخیراً معلوم شده که طی انبار کردن عسل در دمای معمولی 76 به علاوه و منهای 3 درجه فارنهایت، حدود نه درصد از قندهای ساده ی آن به اشکال پیچیده تر تبدیل می شوند. در این تبدیل، دکستروز به مقدار 2 برابر لوولز به قندهای پیجیده تر تبدیل شده و لذا نسبت لوولز به دکستروز افزایش می یابد. اسیدیته برخی از عسل ها نیز در انبار کردن افزایش می یابد و نیمی از دیاستاز آن پس از گذشت 17 ماه از دست میرود.از این رو یک عسل گرمانداده به طور طبیعی اگر برای مدت قابل توجه ای انبار شده باشد، دیاستازش کم خواهد شد. تمامی این تغییرات که موجب کاهش کیفیت عسل می شود را می توان با انبار در دمای پایین بر طرف ساخت. برای رسیدن به چنین مقصودی دمای انبار باید پایین تر از 50 درجه فارنهایت باشد. برای عسل گرما داده نشده باید پایین تر از 60 درجه فارنهایت باشد.
اهمیت ذخیره سازی به صورت عمده در دمای پایین، معیارهای کیفی عسل (طعم، رنگ و بو) حتی در طول چندین سال حفظ می شود و چنین عسل هایی از نظر معیار های مذکور با عسل های تازه قابل تشخیص نیستند.
مرکز عسل ایران با در دست داشتن انبارهایی با شرایط فوق ارائه محصولی با کیفیت بالا را تضمین می کند و شما می توانید با خیالی راحت از این مرکز به صورت اینترنتی محصول خود را انتخاب و جهت خرید تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.