مرکز توزیع معتبر انواع عسل خالص لرستان، از مرغوبترین انواع عسل تولیدی در
کشور، توانسته با قیمت ارزان عسل عرضه شده، پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان عسل
در بازار باشد.
عسل خالص و طبیعی یکی از انواع فرآورده های مهم تولید شده توسط زنبورهای عسل بوده که با ذخیره سازی شهد شیرین گل های انواع گیاهان در کندوهای شهد، این ماده غذایی و دارویی بدست آمده است.
همواره مصرف کنندگان عسل، می دانند که مصرف عسل طبیعی و اصل می تواند خواص منحصربفردی را دارا باشد، اما وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازارها، منجر شده تا مصرف کنندگان عسل با دغدغه ی مهمی مواجه گردند.
گفتنی است که عسل تقلبی، هیچ طعم و بویی از رایحه خوش گیاهان را دارا نبوده و می توان گفت که در تولید آنها درصد مشارکت زنبورهای عسل بسیار کم بوده و یا اصلا هیچ درصدی را شامل نشده است.
عمدتا انواع عسل های تقلبی، با تغذیه ی زنبورهای عسل با آب و شکر همواره بوده که در این صورت عرضه کنندگان آن به دنبال افزایش میزان عسل تولیدی و در نهایت افزایش میزان سود خود بوده اند، و یا اینکه به طور کلی عسل را از انواع مواد گلوکزی و شیره های انواع میوه ها تولید نموده اند.
اما باید بدانید که عسل اصل و کاملا طبیعی، با دخالت مستقیم زنبورهای عسل تولید گردیده و رایحه خوش گل های گیاهان را دارا بوده است.

توزیع عسل خالص لرستان
در حال حاضر در کشور، استان لرستان به سبب دارا بودن پوشش گیاهی مستعد و غنی از انواع گیاهان دارویی مفید، توانسته با پرورش تعداد نزدیک به 2000 زنبوردار و تولید سالیانه بیش از 1000 تن عسل، یکی از قطب های مهم تولید عسلی مرغوب در کشور و صادرات عمده آن به دیگر بازارها باشد.
تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، توانسته دو اصل مهم قیمت و کیفیت را که در دنیای امروزی حرف اول را می زنند، با هم پیش برده و با قیمت مناسب و ارزان عسل موجود در بازار، نرخ فروش بیشتری را در راستای حفظ سلامت انسان ها بدست آورده اند.