با وجود انواع گوناگون عسل های گران قیمت در بازار، عرضه انواع عسل طبیعی و
اصل استان لرستان با لیست قیمتی مناسب و ارزانتر، صورت گرفته است.
عسل از آن دسته مواد گیاهی و دارویی تولید شده از دامن طبیعت بوده که می تواند علاوه بر نقش دارویی، از لحاظ تغذیه ای نیز خواص منحصربفردی را دارا باشد.
مصرف روزانه مقدار یک قاشق چایخوری از عسل، مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش بوده و در صورتی که عسل طبیعی و اصل باشد، می تواند خواص درمانی گوناگونی مانند درمان بیماری کم خونی و درمان مشکلات گوارشی را دارا باشد.
اما آنچیزی که واضح و مبرهن بوده وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازارهای فروش عسل می باشد که منجر گردیده تا مصرف کنندگان عسل کمی دغدغه ی تهیه عسلی اصل و درجه یک را داشته باشند.
امروزه تولیدکنندگان معتبری در استان لرستان وجود داشته اند که با دارا بودن آزمایشگاه های تخصصی تست مرغوبیت عسل، توانسته اند عسلی اصل و شناسنامه دار را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.
شاید علاوه بر دغدغه ی باکیفیت بودن عسل، دغدغه ی قیمت عسل نیز از مسائل مهمی بوده که اکثر مصرف کنندگان عسل با آن مواجه بوده اند و این امر سبب شده تا تولیدکنندگان عسل لرستان، دو اصل قیمت و کیفیت را در دستور کار خود قرار داده باشند و عسلی مرغوب با قیمتی مناسب را عرضه نموده اند.
برای آگاهی از لیست قیمت انواع عسل تولیدی در استان لرستان، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده با نمایندگان فروش عسل اصل لرستان در کشور در ارتباط باشید.