آیا انواع کندوهای عسل چوبی را دیده اید؟ آیا می توان بهترین کندوهای مدرن را کندوهای چوبی نامید؟ چگونه می توان از لیست قیمت انواع این کندوها آگاهی پیدا کرد؟
کندوهای مدرن جعبه ای، از جمله کندوهای جدید و مورد استفاده در صنعت زنبورداری در بیشتر کشورهای دنیا بوده اند که همواره به اعتقاد بسیاری از زنبورداران در کشور ما، کندو عسل چوبی، بهترین نوع کندو جدید تولید شده بوده است.
امروزه استفاده از کندوهای بومی در کنار کندوهای مدرن هم توسط برخی از زنبورداران صورت گرفته اما خب بیشترین بهره برداری از همین کندوهای چوبی صورت گرفته که عمدتا از جنس چوب درختان جنگلی ساخته شده و می توانند کارآیی چیزی نزدیک به 12 سال را داشته باشند.
حال آیا می دانید که کندوهای چوبی در چند نوع ساخته شده اند و چگونه می توان بهترین کندو عسل را برای زنبورداری انتخاب کرد؟

کندو عسل چوبی

انواع کندو عسل چوبی

همانطور که متوجه شدید، کندوهای چوبی از جمله کندوهای جدید جعبه ای و ساخته شده از چوب درختان جنگلی بوده اند که در کشور ما عمدتا از چوب درخت تبریزی طبق سفارش خود زنبورداران ساخته شده است.
کندوهای چوبی عمدتا در دو نوع کف باز و کف بسته طبق پیشنهاد و کارآیی زنبورداران ساخته شده و می تواند در قیمت های گوناگونی به فروش برسد.
کندوهای چوبی با توجه به اینکه مواد اولیه ی ساخت چوب درختان کاملا مشخص بوده و در بسیاری از مواقع وزن های مناسبی در مقایسه با کندوهای پلاستیکی، دیگر نوع کندوهای جدید، داشته اند، می تواند بهترین نوع کندو عسل مورد استفاده در کشور ما و با توجه به شرایط گوناگون آب و هوایی حاکم  بر اکثر مناطق باشد.
برای خرید و ثبت سفارش ساخت انواع کندوهای عسل چوبی، می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان و مشاورین در این خصوص، خرید با قیمت مناسبی را تجربه نمایید.