چگونه می توان از لیست قیمت واقعی انواع عسل تولیدی در کشور آگاهی پیدا
نمود؟ آیا می دانید یکی از تولیدکنندگان عسل خالص و اصل در کشور، استان
لرستان بوده است؟
امروزه در بازارهای فروش انواع عسل، شاهد بسیاری از عسل های تولید شده توسط تولیدکنندگانی در کشور بوده اید، اما آیا می دانید که کدام نوع عسل اصل و یا کدام نوع از آنها تقلبی بوده اند؟
بدون شک شناخت یک مرکز فروش معتبر می تواند شما را به عسلی اصل و کاملا خالص برساند و شاید راه مطمئن تری برای این امر وجود نداشته و از طرفی شاید برخی افراد این کار را کمی دشوار گمان نمایند.
حتما برای شما این مسئله پیش آمده که هنگام خرید عسل، با موارد بسیاری پیرامون اصل یا تقلبی بودن عسل مواجه شده اید و نمی دانید که کدام مورد می تواند به شما کمک نماید؟ آیا می دانید امکان آن وجود داشته تا عسلی اصل و درجه یک را حتی با قیمت ارزانتر هم تهیه نمایید؟
همواره وجود داشته اند فروشندگانی که به اشتباه مواردی چون شکرک زدن عسل را از نشانه های تقلبی بودن آن دانسته اند و همین امر باعث گمراهی بسیاری از مصرف کنندگان عسل شده است. اما باید گفت شکرک زدن عسل یکی از نشانه های عسلی طبیعی بوده و به سبب وجود مواد قندی عسل می باشد.
با توجه به اینکه امکان تشخیص عسل اصل و تقلبی جز در آزمایشگاه های مواد غذایی وجود نداشته، افراد باید در انتخاب تولیدکنندگان و مراکز فروش عسل نهایت دقت را دارا باشند تا عسلی باکیفیت و در مقابل با قیمتی مناسب نیز تهیه نمایند، چرا که امروزه از قیمت بالای عسل در بازار هم زمزمه هایی شنیده شده است.

عسل تولیدی استان لرستان
با توجه به اهمیت مصرف عسل در حفظ سلامت افراد و جامعه، تولیدکنندگانی معتبر در استان لرستان، توانسته اند با بهره گیری از تمامی استانداردهای لازم پیرامون تهیه عسلی اصل و شناسنامه دار، محصولات درجه یک و طبیعی خود را به بازارهای گوناگون موجود در سراسر کشور صادرات نمایند.
انواع عسل تولیدی در استان لرستان، شامل عسل گون، عسل کوهی، عسل شتیزه و عسل چندگیاه بوده که هر یک در بسته بندی هایی با قیمت های متفاوت و البته مناسب به فروش رسیده اند.
برای آگاهی از لیست قیمت انواع عسل تولیدی در کشور، می توانید با کارشناسان و مشاورین فروش عسل در استان لرستان در ارتباط باشید.