ژل رویال به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه، یکی از فرآورده های زنبورعسل بوده که امروزه به شکل پودر مورد مصرف انسان ها قرار گرفته و توسط مراکز فروش معتبر، از قیمت عالی برخوردار می باشد.
ژل رویال، مایعی سفید و مایل به زرد رنگ تولید شده توسط دو غده ی مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده که به عنوان منبعی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی، تغذیه ی اصلی زنبور ملکه در کندو عسل تا پایان عمر بیش از 5 ساله آن می باشد.
گفتنی است که ترکیباتی مهم چون، انواع مواد معدنی مانند آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم و منگنز، انواع ویتامین های گروه D و B، اسیدهای آمینه چون آرژین و ترکیباتی چون کلاژن، استیل کولین و HAD10، سبب شده تا مصرف این ماده برای انسان ها هم از خواص مفید دارویی و درمانی برخوردار باشد.
به همین سبب زنبورداران پس از برداشت ژل رویال از کندو عسل، با خارج نمودن آب موجود در ترکیبات آن، پودر ژل رویال خالص را روانه بازارهای فروش نموده اند. گفتنی است که بهترین طریقه مصرف پودر ژل رویال، همراه با عسل طبیعی و آن هم به صورت زیر زبانی می باشد که می تواند بهتر و سریع تر جذب خون افراد گردد و اثرات بیشتر و بهتری را دارا باشد.

خواص مصرف ژل رویال

همانطور که متوجه شدید، بهترین طریقه ی مصرف ژل رویال، همراه با عسل طبیعی بوده و تمامی خواص ذکر شده برای این ماده ارزشمند، در گروه کیفیت بالا و 100 درصد خالص بودن آن می باشد. اما به طور کلی می توان خواص درمانی ذیل را برای مصرف ژل رویال و عسل، نام برد:

  • درمان مشکلات عصبی و پیشگیری از آلزایمر و اضطراب.
  • افزایش تعداد اسپرم و تخمک گذاری و درمان مشکلات نازایی و ناباروری.
  • درمان مشکلات قلبی.
  • درمان MS.
  • پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان.

در پایان ذکر این نکته ضروری بوده که ژل رویال ماده ای بسیار حساس می باشد و بایستی در محلی به دور از نور و ترجیحا در فریزر نگهداری گردد تا فاسد نشده و خواص خود را از دست نداده باشد. به همین سبب دقت داشته باشید که از خرید ژل رویالی که در فریزر نگهداری نمی گردد، خودداری کنید.
برای خرید انواع بهترین پودر ژل رویال ایرانی با قیمت عالی، می توانید با مشاورین فروش مراکز معتبر خرید در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.