آیا می دانید یکی از دغدغه های مهم در تهیه عسل، علاوه بر خالص بودن آن،
قیمت گران آن بوده است؟ امروزه عسل خالص تولید استان لرستان با قیمت مناسبی
در بازار ارائه شده است.
عسل یکی از انواع بهترین فرآورده های تولید شده از دامن طبیعت و توسط زنبورهای عسل موسوم به زنبورهای کارگر بوده، که از زمان های گذشته تا به امروزه از خواص بی نظیر آن بهره برده شده است.
اما آنچیزی که مبرهن بوده، وجود انواع عسل در بازارهای فروش امروزی بوده و به سبب وجود برخی عرضه کنندگان ناشناخته در این حوزه و  انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در این بازارها، نگرانی پیرامون تهیه عسلی اصل و طبیعی وجود داشته و تنها راه آن شناخت مراکز فروش معتبر این محصول بوده است.
اما علاوه بر کیفیت عسل تولید شده، امروزه در برخی بازارها با گرانی قیمت فروش عسل نیز مواجه بوده اید که این امر هم مزید بر علت گردیده تا افراد بسیاری نسبت به تهیه و مصرف عسل بی مهری ورزند.
امروزه در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه، همواره معدود تولیدکنندگانی در کشور وجود داشته اند که توانسته اند به عسلی اصل و مرغوب دست یابند و در این بین یکی از پایگاه های معتبر تولید عسل، استان لرستان بوده که خوشبختانه توانسته عسلی مرغوب و البته تست شده را روانه بازارهای فروش نماید.
با توجه با اینکه دو اصل قیمت و کیفیت از اصول مهم هر تولیدکننده موفق بوده، تولیدکنندگان در استان لرستان نیز توانسته اند این دو اصل را با هم به پیش ببرند و از نگرانی های بازار عسل و نیاز آن به عسلی اصل و درجه یک، کاسته اند.