آیا از قیمت لوازم جانبی زنبورداری در استان لرستان، آگاهی داشته اید؟ کدام مراکز فروش لوازم زنبورداری در این استان معتبر بوده و چه لوازمی را به عرضه رسانیده اند؟
زنبورداران عمدتا در مناطقی که از رونق خوبی در زمینه زنبورداری و تولید فرآورده های زنبورعسل برخوردار بوده، دغدغه ی جدی پیرامون تهیه لوازم و تجهیزات زنبورداری نداشته و فقط به دنبال مراکزی بوده اند که امکان خرید آسان و با قیمت مناسب را برای آنان به همراه داشته باشد.
استان لرستان یکی از آن مناطق پررونق در حوزه زنبورداری و پرورش زنبورعسل در کشور ما نام داشته که گفتنی است امروزه جایگاه نخست را در مرغوبیت فرآورده ی ارزشمند زنبورعسل، یعنی عسل طبیعی داشته است.
خب طبیعی است که زنبورداری هم مانند سایر حرفه ها و صنایع، هر چه از تجهیزات و امکانات بیشتری برخوردار باشد، انجام امور سخت و دشوار که شاید در این حرفه بیشتر از سایر حرفه ها بوده، کمی سهل تر گردد و تولید فرآورده ای چون عسل طبیعی که نقش عمده ای را در سلامت انسان ها داشته، به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
حال آیا می دانید که امروزه در استان لرستان، مراکز فروش معتبر، با امکان خرید به شیوه اینترنتی، انواع لوازم جانبی را در آسانترین و اقتصادی ترین شیوه به زنبورداران عرضه نموده اند؟

لوازم جانبی زنبورداری

خرید آسان لوازم زنبورداری

بله خوشبختانه زنبورداران در استان لرستان، می توانند از طریق سایت های معتبر اینترنتی، انواع لوازم جانبی زنبورداری را در بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت، سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن، از طریق پست دریافت کنند.
شایان ذکر است که در این مراکز فروش معتبر، انواع لوازم جانبی ذیل، به فروش رسیده اند:

  1. اهرم فلزی.
  2. کاردک و چنگال مخصوص.
  3. دستگاه دودی.
  4. دستگاه استراکتور عسل در دو نوع برقی و دستی.
  5. تله گرده گیر پلاستیکی.
  6. انواع لباس زنبورداری و کلاه توری.

گفتنی است که اهرم فلزی، از جمله لوازم پرکاربرد در زنبورداری به شمار آمده که جهت انجام اموری چون نظافت کندو، برداشت ژل رویال و بالا کشیدن قابها، مورد استفاده قرار گرفته است.
لباس زنبورداری هم که در دو نوع تمام تنه و نیم تنه وجود داشته، به تمامی زنبورداران تازه کار و باتجربه توصیه شده، که همراه با کلاه توری، دستکش چرم و چکمه، به فروش رسیده است.
پیرامون دستگاه استراکتور عسل هم باید گفت که نوع دستی آن با ظرفیت 4 الی 6 قاب، می تواند برای زنبورداران تازه کار هم از صرفه اقتصادی بیشتر و کارآیی بهتری برخوردار باشد و خب نوع برقی آن، قیمت بیشتری داشته است.
برای آگاهی از چگونگی خرید به شیوه اینترنتی انواع لوازم جانبی زنبورداری در استان لرستان، می توانید با کارشناسان این مراکز، در ارتباط مستقیم باشید.