علی رغم افزایش هزینه ها در همه بخش های تولیدی قیمت عسل طبیعی گون و کنار در برداشت های جدید ما تغییر نخواهد کرد.
افزایش هزینه های تولید در هر شاخه ای، با توجه به نرخ تورم امری اجتناب ناپذیر و غیرممکن به نظر می رسد. قیمت کلیه اجناس و خدمات از نیازهای اولیه زندگی گرفته تا کالاهای سرمایه ای در کشور ما، با توجه به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته که عمدتاً این افزایش متناسب با نرخ تورم بوده است.

تولید عسل و سایر محصولات جانبی آن از جمله بره موم، ژل رویال و حتی پرورش زنبور عسل از جمله کارهای پردردسر و فوق العاده تخصصی به شمار می رود. به علاوه حرکت در این شاخه از تولید، هزینه هایی دارد که اگر مدیریتی دقیق بر آن حاکم نباشد، تولیدکنندگان پس از متحمل شدن ضرر و زیان، عطای این کار را به لقایش خواهند بخشید.
از جمله هزینه هایی که در این حرفه محتمل است، می توان به دستمزد نیروی انسانی، هزینه های تهیه کندو و خرید و نگهداری زنبور و هزینه های جابجایی و حمل و نقل کندوها در زمان کوچ اشاره کرد.

قیمت فروش عسل طبیعی گون و کنار

همانطور که آگاهید، همه آنچه که در بالا اشاره شد با افزایش قیمتی حداقل معادل 20 درصد روبرو شده است.
شرکت بازرگانی عسل ایران، این افتخار را دارد که با مدیریت صحیح بر تولید و توزیع عسل طبیعی، قیمت های خود را در برداشت های جدید حفظ و در این راه گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است و در مقوله قیمت عسل، فاصله را با آنچه که در بازار با آن روبرو هستیم بیشتر کرده است.
این در حالی است که گزینه کیفیت همچنان اولویت کاری ما می باشد و هرگز کیفیت خود را فدای کاهش قیمت نخواهیم کرد.
در کنار مدیریت صحیح و راهبردی، آنچه که ما را در این راه یاری می رساند شما مشتریان عزیز می باشید که نادیده گرفتن این موضوع، تضییع حقی است که شما بر گردن این مجموعه دارید. تعداد مشتریان زیاد، باعث افزایش تولید و درنتیجه سرشکن شدن هزینه ها خواهد بود و یکی از افتخارات ما، داشتن مشتریان وفادار به ماست. این وفاداری مسئولیتی را متوجه ما می کند که باید پاسخگوی آن باشیم.

ضمن ارج نهادن به صداقت و وفاداری شما، همچنین دعوت از شما جهت تبلیغ محصولات ما، از شما میخواهیم که با انتقادات سازنده خود، همچون گذشته یاری رسان ما باشید.