آیا می دانید که کدام مراکز فروشگاهی لوازم زنبورداری، انواع لباس و کلاه زنبورداری را به صورت عمده و با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند؟
حتما می دانید که شروع نمودن به هر فعالیت و حرفه ای، نیازمند به تهیه یک سری از تجهیزات و وسایل لازم و ضروری بوده است و بدون شک هنگامی که حرفه ای با تمامی امکانات و تجهیزات از پیش تهیه و تعیین شده پا به عرصه فعالیت می گذارد، می تواند موفقیت های بیشتری را کسب نماید.
امروزه یکی از ارزشمندترین مشاغل و حرفه هایی که در اکثر مناطق معتدل کشور ما، رونق چشمگیری داشته، صنعت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل بوده و از آن جهت نام ارزشمندترین مشاغل را به خود اختصاص داده که فعالیتی مفید در راستای ارتقای سطح سلامت انسان های جامعه بوده و هیچ امری مهم تر از سلامت انسان ها نیست.
گفتنی است که یکی از مهم ترین وسایل و ملزوماتی که باید برای پرداختن به حرفه زنبورداری تهیه گردد، تجهیزاتی فردی بوده که می تواند با حفاظت زنبوردار در برابر نیش بی امان زنبورهای مهاجم مواجه شود و ادامه کار را برای آنان، میسرتر نماید.
حال آیا می دانید که لباس و کلاه زنبورداری چه مشخصات و ویژگی هایی را دارا بوده اند و چگونه می توان آنها را با قیمت مناسبی به صورت عمده خریداری نمود؟

کلاه زنبورداری

لباس و کلاه زنبورداری

از جمله لوازم و وسایل مهمی که در ابتدای پرداختن به هر حرفه ای اعم از زنبورداری باید تهیه گردد، لباس کار مخصوص آن حرفه بوده که برای زنبورداری لباس کار می تواند شامل یک عدد لباس سرهم کلاه دار، کلاه توری، دستکش و چکمه مخصوص باشد.
گفتنی است هنگامی که زنبوردار برای بازدید کندوها و یا برداشت عسل اقدام می نماید، شاید چیزی بالغ بر هزاران هزار زنبور را در کلنی های زنبورعسل مشاهده می کند که هر لحظه امکان عصبی شدن آنان وجود داشته و در این صورت زنبوردار با نیش بی امانی مواجه خواهد شد و دیگر ادامه فعالیت از او سلب خواهد شد که البته این نکته بیشتر پیرامون زنبورداران تازه کار صدق نموده است.
لباس کار مخصوص زنبورداری که با مشخصاتی چون پوشش تمامی نقاط بدن، کلاه توری با مشخصات حفاظت تمام نواحی گردن و صورت زنبورداران، می تواند ادامه کار را برای زنبورداران امر آسانتر جلوه دهد.
شایان ذکر است که لباس زنبورداری، عمدتا از رنگ های روشن به خصوص سفید تولید گردیده، چرا که رنگ های تیره اصلا مورد خوشایند زنبورهای عسل نبوده و می تواند به نوعی به زود عصبی شدن آنها نیز کمک نماید.
شما زنبورداران عزیز می توانید انواع لباس و کلاه مخصوص زنبورداری را در بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب، به صورت عمده حتی از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز سفارش دهید و یا اینکه با عرضه کنندگان معتبر آنها در فروشگاه های معتبر کشور، ارتباطی مستقیم داشته باشید.