عسل کنار طبیعی در بین عسل های طبیعی در ایران و خاورمیانه دارای محبوبیت بیشتری است. برای خرید عسل کنار طبیعی، مرکز عسل هفت، مطالعه ی مقاله ی زیر را به شما پیشنهاد میکند. در این مقاله با ویژگی های منحصر به فرد، فواید درمانی و ارزش غذایی این عسل مقوی آشنا میشوید.

خرید عسل کنار طبیعی

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار یک عسل تک گل بسیار خوش طعم و مقوی است که طرفداران آن در ایران و خاورمیانه و حتی در کشور های اروپایی بسیار زیاد است. این عسل ، از یک درخت گرمسیری به نام درخت سدر نشات میگیرد. همانطور که در تصویر بالا میبینید، درخت سدر دارای میوه های تخم مرغی شکل خوراکی به نام کنار میباشد.

خرید عسل کنار اصل در مرکز عسل هفت به همراه ضمانت نامه ی کیفیت و اصالت از آزمایشگاه های معتبر کشور امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این عسل طبیعی، با ادامه ی مقاله همراه باشید.

خرید عسل کنار طبیعی

رنگ عسل کنار طبیعی

عسل کنار طبیعی به عسلی گفته میشود، که بیش از 80 درصد شهد های موجود در آن را، شهد گل های درخت کنار یا همان درخت سدر تشکیل داده باشد. رنگ عسل طبیعی معمولا کهربایی تیره است. دلیل تیره بودن رنگ عسل کنار، وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان در آن است.

یکی از ویژگی های خاص عسل کنار این است که این عسل پس از برداشت کف میکند. دلیل کف کردن عسل کنار وجود ماده ای به نام ساپونین در آن است. ساپونین ماده ای است که به صورت طبیعی در شهد گل های درخت کنار وجود دارد.

خرید عسل طبیعی کنار

فروش عسل کنار اصل با برگه آنالیز آزمایشگاه

برگه آنالیز آزمایشگاه، دارای فاکتور های استاندارد طبیعی بودن یک عسل میباشد که پس از ارائه ی نمونه ی یک عسل به آزمایشگاه،  در صورت استاندارد بودن فاکتورهایی مانند ساکارز عسل،  برگه ای با عنوان ضمانت نامه آزمایشگاه به فروشنده عسل ارائه میشود.

در مرکز عسل هفت در صورت درخواست مشتری، عسل کنار و سایر عسل های طبیعی به همراه برگه آنالیز آزمایشگاه معتبر،  ارسال میشود و یا برگه ی آنالیز آزمایشگاه به صورت آنلاین برای مشتری فرستاده میشود.

خرید عسل کنار طبیعی

طریقه مصرف عسل کنار

طریقه مصرف عسل کنار بستگی به نیاز مصرف کننده دارد. مصرف این عسل در وعده صبحانه باعث تقویت بدن و تامین انرژی مورد نیاز روزانه فرد میشود. عسل کنار را میتوان به همراه انواع دمنوش مصرف نمود که این امر، باعث اثر خواص درمانی بر سلامت بدن میشود.

ترکیب عسل کنار با آب ولرم و آب لیموترش طبیعی یک معجون تقویت سیستم ایمنی بدن را میسازد که باعث برطرف شدن سریع علائم سرماخوردگی و آنفولانزا میشود.

برای خرید عسل کنار طبیعی با قیمت مناسب با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

خرید عسل کنار طبیعی

فواید کف عسل کنار

برخی از افراد تصور میکنند وجود کف روی سطح عسل کنار پس از برداشت، نشان نامرغوب بودن آن عسل میباشد، اما همانطور که در این مقاله گفته شد، کف کردن عسل کنار یک فرآیند کاملا طبیعی است. کف عسل کنار بسیار مقوی است و مقدار زیادی از آن پس از برداشت برای مصرف جداگانه برداشته میشود.

ساکارز موجود در عسل کنار طبیعی در مقایسه با سایر عسل های طبیعی بیشتر است. بالا بودن ساکارز عسل کنار به دلیل بالا بودن ساکارز شهد درخت کنار است.

خرید عسل کنار طبیعی

خرید عسل کنار به صورت عمده

خرید عسل طبیعی کنار به صورت عمده نیز از مرکز عسل هفت امکان پذیر است. طبیعی است که با خرید عمده عسل کنار، شما از تخفیف ویژه ی فروشگاه عسل هفت بهره مند خواهید شد. برای استعلام قیمت عمده عسل کنار با کارشناس فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل کنار برای فروش عمده، در فروشگاه یاس، در حلب های بزرگ به سراسر کشور ارسال میشوند. در مرکز عسل هفت،  عسل های طبیعی به صورت خالص و بدون موم ارائه میشوند اما شما میتوانید اضافه کردن موم به عسل طبیعی مورد نظر خود را به ما سفارش دهید.

خرید عسل طبیعی کنار

خواص عسل کنار طبیعی

شما با خرید عسل کنار طبیعی و اصل، میتوانید علاوه بر خواص درمانی که در عسل طبیعی وجود دارد، از تمام خواص درمانی گیاه کنار نیز بهره مند شوید. مصرف عسل طبیعی کنار باعث تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن میشود.

  • عسل کنار طبیعی دارای اثرات آنتی بوتیکی قوی است، بنابراین مصرف آن باعث درمان بسیاری از عفونت ها میشود.
  • وجود آنتی اکسیدان ها در ترکیب این عسل، باعث شده تا مصرف عسل کنار به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.
  • این عسل باعث بهبود سریع زخم های بدن میشود.
  • مصرف عسل کنار طبیعی باعث درمان عفونت های سینوسی میشود.
  • به عسل کنار اصل، عسل جنسی نیز گفته میشود. زیرا مصرف آن به تقویت نیروی جنسی بدن کمک میکند و ناتوانی جنسی را خصوصا در آقایان برطرف میکند.
  • عسل کنار طبیعی، زخم معده و مشکلات کبدی را درمان میکند.
  • بهبود انرژی عمومی و ارتقای سطح سلامت بدن از خواص دیگر عسل کنار است.

خرید عسل کنار طبیعی

تشخیص عسل طبیعی کنار

تشخیص عسل کنار طبیعی، با ارائه نمونه ی آن به آزمایشگاه های معتبر صورت میگیرد. بنابراین خریداران عمده عسل طبیعی یا صادر کنندگان عسل طبیعی، قبل از خرید عمده ی عسل کنار، ابتدا نمونه ی آن را از فروشگاه تهیه میکنند و در آزمایشگاه مورد بررسی قرار میدهند.

 عسل های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی عسل هفت، همگی قبل از فروش مورد بررسی تخصصی در آزمایشگاه های تخصصی قرار گرفته و پس از تایید آزمایشگاه، آماده ی عرضه میشوند.

خرید عسل کنار طبیعی

فروش عسل کنار خام

در هنگام خرید عسل طبیعی، حتما به خام بودن آن توجه کنید. خام بودن عسل طبیعی به معنای کامل بودن ریز مغذی های موجود در یک عسل ارگانیک است. برخی از تولید کنندگان عسل طبیعی، آن را پس از برداشت، برای جلوگیری از رس بستن و جلای بیشتر عسل، حرارت میدهند.

با حرارت دادن عسل، بیش از نیمی از مواد مغذی و آنزیم های مفید عسل از بین میروند و عسل دیگر ارزش غذایی و دارویی سابق را نخواهد داشت. فروش عسل کنار خام در مرکز عسل هفت به صورت مستقیم توسط زنبورداران مجموعه صورت میگیرد و در واقع شما عسل را از خود زنبوردار خریداری میکنید.

جهت خرید عسل طبیعی کنار از زنبوردار با ضمانت آزمایشگاه و قیمت تولیدی با همکاران ما در مرکز فروش در تماس باشید.