عسل مریم گلی، عسلی تولید شده از شهد گل های گیاه مریم گلی بوده که خواص منحصربفردی را دارا می باشد و امروزه با قیمت مناسبی، ممتازترین نوع آن توسط مراکز معتبر اینترنتی، به فروش می رسد.
آیا می دانید که امروزه مصرف عسل خالص و مرغوب، در درمان بسیاری از مشکلات و امراض، مفید بوده و همواره نقشی فزاینده در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه در دنیا داشته است؟
بله عسل طبیعی ماده ای شیرین و بسیار مقوی می باشد که به طور روزانه، می تواند جایگزین انواع مواد غذایی مضر چون مواد قندی و شکر گردد و به طور کلی، خواص تغذیه ای و دارویی موثری را برای تمامی گروه های سنی دارا باشد.
با توجه به تنوع زیاد در پوشش گیاهی مناطق گوناگونی از کشور ما، زنبورداران توانسته اند انواع گونه های مفیدی از عسل طبیعی را از شهد گل های گیاهان تولید و روانه بازارهای فروش نمایند. یکی از گونه های تولید شده از عسل طبیعی، عسل مریم گلی می باشد.

گیاه مریم گلی

مریم گلی نام یکی از گیاهان مفید دارویی بوده که دارای گل های آبی و ارغوانی رنگ می باشد که عمدتا در تمامی مناطق معتدله در کشور روییده و رایحه بسیار خوش بو و در مقابل از طعم و مزه ی تلخی برخوردار بوده است که البته در طب، زیاد از خواص آن بهره نگرفته اند.
گفتنی است که گیاه مریم گلی در مناطقی چون آذربیجان شرقی، رشت و خرقان از رویش خوبی برخوردار بوده است.
اما باید گفت که از شهد گل های این گیاه، عسلی با نام عسل مریم گلی  تولید گردیده که عسلی با رنگ کهربایی روشن بوده و در نوبت پاییزه برداشت می گردد. آیا از خواص مصرف عسل مریم گلی چیزی می دانید و از قیمت خرید آن در بازار آگاهی داشته اید؟

خواص عسل مریم گلی طبیعی

همانطور که می دانید، تنها عسل طبیعی و خالص بوده که می تواند خواص دارویی و درمانی موثری را دارا باشد و مصرف انواع عسل های تقلبی و مصنوعی که توسط افرادی ناشناخته در بازار عرضه شده، به هیچ وجه توصیه نشده و حتی ممکن است عوارضی را نیز به همراه داشته باشند.
شایان ذکر که برای مصرف عسل مریم گلی مرغوب و خالص، خواص ذیل را برشمرده اند:

  • کاهش دهنده قند خون.
  • درمان نفخ و سوء هاضمه.
  • درمان آفت دهان.
  • قطع کننده ترشح شیر مادران.
  • ضداسهال.

شما می توانید بهترین و ممتازترین عسل مریم گلی را از طریق سایت های معتبر اینترنتی که توسط تولیدکنندگان معتبر در کشور راه اندازی شده، با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید و برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون قیمت و چگونگی خرید از این سایت ها، با مشاورین در این زمینه، ارتباط مستقیم داشته باشید.