آیا از خواص گیاه گون و ریشه ی آن درعلم پزشکی اطلاع دارید؟ آیا می دانید
که عسل مرغوب بدست آمده از آن چه اثراتی در بدن ایجاد می کند؟ این عسل در
بازار با قیمت های مختلف در دسترس عموم به راحتی قرار می گیرد.
شاید بد نباشد بدانید که ریشه ی گون برای سالیان زیادی در طب سنتی چینی به عنوان حامی سیستم ایمنی استفاده می شد اخیرا هم در پژوهش های نوین جایگاه خوبی پیدا کرده و در مقالات مربوط به DNA از آن به عنوان پدیده ای جهت افزایش طول عمر یاد می کنند.

گیاه گون

اگر به دنبال یک ماده ی ضدعفونی جهت پاک کردن بدنتان و قسمت های مختلف از جمله ریه، کبد، طحال، و … می گردید ما بهترین ماده ی طبیعی،یعنی گون را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این برای آرامش اعصاب خود می توانید از این گیاه بهره ببرید.

عسل گون
محل زندگی این گیاه در زاگرس می باشد و در آنجا زنبورانی با تلاش خود عسلی مرغوب را از گون تهیه می کنند، اگر دکترتان به شما اخطار داده است که بدن شما در مواجه با کم خونی می باشد پس حتما این عسل را به طور روزانه مصرف کنید، در ضمن یادآوری کنیم که این عسل در فصل های سرد می تواند به رفع گرفتگی صدا ناشی از سرماخوردگی کمک کند. تنها دسته ای که احتیاج به اجازه گرفتن برای مصرف این عسل دارند زنان باردار می باشند.
شما می توانید به راحتی به صورت اینترنتی این عسل را برای خود سفارش دهید البته این باعث خوشحالی است که این نوع عسل و نعمت بزرگ در ایران بسیار راحت قابل خریدن می باشد، قیمت این محصول بسته به کیفیت آن متنوع می باشد