چگونه می توان از قیمت انواع عسل مرغوب در بازارهای فروش عسل آگاهی پیدا
نمود؟ آیا می دانید قیمت مناسب عسل اصل و طبیعی استان لرستان، سبب افزایش
مصرف کنندگان عسل این استان گردیده است؟
عسل یکی از مهم ترین و پرارزش ترین فرآورده هایی بوده که زنبورهای عسل توانسته اند با مکیدن شهد شیرین گل های انواع گیاهان و ذخیره نمودن آنها در کندوهای شهد، این ماده غذایی و دارویی را تولید نمایند.
عسل دارای ترکیباتی چون مواد معدنی مانند آهن و کلسیم و انواع ویتامین ها مانند ویتامین کا، تیامین و اسیداسکوربیک می باشد و مصرف روزانه عسل طبیعی، می تواند خواصی چون ضدمیگرن، ضدپوکی استخوان و ضد کم خونی را به همراه داشته باشد.
با توجه به اهمیت مصرف عسل طبیعی و خواص درمانی مفید آن، همواره مصرف کنندگان عسل به دنبال شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل در کشور بوده اند.
امروزه در کشور، استان هایی چون همدان، کردستان، اردبیل و لرستان از تولیدکنندگان عسل بوده اند، اما گفتنی است که استان لرستان توانسته با تولید بیش از 1000 تن عسل طبیعی، مرغوبترین عسل تولیدی را در این بین دارا باشد و از مراکز مهم صادراتی کشور نیز به شمار آمده است.
شاید از دغدغه های مهم مصرف کنندگان عسل، تهیه عسل با قیمت و البته کیفیت مناسبی بوده که تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، توانسته دو اصل مهم قیمت و کیفیت را متناسب هم به پیش ببرند و قیمت مناسبی را برای انواع عسل تولید شده در این استان ارائه داده اند.
برای آگاهی از نزخ قیمت انواع عسل تولیدی در استان لرستان، که شامل عسل گون، عسل شتیزه، عسل آویشن و عسل چندگیاه بوده، می توانید با کارشناسان و عرضه کنندگان عسل اصل لرستان، در ارتباط باشید.