مرکز عسل ایران در جهت کنترل قیمت، به بازار عسل تغذیه ای نیز ورود کرده و اقدام به فروش این نوع عسل بصورت عمده می نماید.
عسل تغذیه ای، عسلی است که حاصل تغذیه زنبور عسل از گلها و گیاهان طبیعی همراه با تغذیه کمکی از طرف زنبورداران همچون شکر و آب قند است.
در برخی از فصول سال و یا در برخی از دشتها و مراتع کشور، به دلیل ناکافی بودن پوشش گیاهی، زنبورداران اقدام به تغذیه به زنبورها بصورت مصنوعی می نمایند. در این روش اگر چه عسل تولید شده کاملاً نتیجه فعالیت زنبور عسل است، اما برخی آن را عسل طبیعی نمی دانند.
آنچه که به نظر می رسد این است که این نوع عسل باید از نظر خواص، تفاوتی با عسلی که در تولید آن زنبور فقط از گلها و گیاهان استفاده کرده است وجود داشته باشد.
متأسفانه بنا به دلایل مختلف تولید و توزیع عسل تغذیه ای در بازار زیاد شده است. خیلی از افراد از روی عدم آگاهی و برخی نیز آگاهانه اقدام به خرید عسل تغذیه ای می نمایند.
یکی از دلالیل خرید آگاهانه عسل تغذیه ای، قیمت آن است.
متأسفانه شاهد هستیم که قیمت عسل تغذیه ای نیز در بازار رو به افزایش است و در نهایت تأسف برخی سودجویان عسل تغذیه ای را با عنوان عسل صددرصد طبیعی به مردم می فروشند.
مرکز عسل ایران برای جلوگیری از این سوءاستفاده ها و البته برای کنترل قیمت در بازار، اقدام به عرضه و فروش عسل تغذیه نموده است که شما می توانید از این گزینه نیز در مرکز ما استفاده کنید.

لذت طعم واقعی عسل طبیعی، حق همه مردم کشورمان است.