چگونه می توان از قیمت انواع عسل های بسته بندی در استان اردبیل و شهرستان سرعین، آگاهی پیدا نمود؟ کدام یک از انواع عسل ها دارویی در دامنه سبلان اردبیل تولید گردیده اند؟
عسل طبیعی، ماده ای تشکیل شده از ترکیباتی بسیار مهم و ضروری برای حیات انسان ها می باشد که همواره از تاریخ پیشینیان که با نام انگبین شهرت داشته، تا به امروزه که آزمایشات بیشتری بر روی ترکیبات آن صورت گرفته، خواص منحصربفردی را برای تمامی انسان ها دارا بوده است.
اگر بخواهیم از ترکیبات مهم عسل مواردی را ذکر نماییم، باید گفت که یک عسل طبیعی و اصل دارای ترکیباتی چون آب به میزان 17 تا 20 درصد، انواع قندهای مونوساکاریدی چون گلوکز، فروکتوز و ساکارز به میزان بیش از 50 درصد، انواع مواد و املاح معدنی به میزان 4 تا 7 درصد و باقی ترکیبات آن را مواد مغذی و انواع ویتامین هایی چون B1 ،B2 ،K و تیامین تشکیل داده اند.
گفتنی است که مصرف بهترین و مرغوب ترین عسل طبیعی، می تواند خواص منحصربفرد درمانی و دارویی را دارا باشد که همواره مصرف روزانه مقدار یک تا دو قاشق چایخوری از آن، به تمامی افراد به خصوص بیماران گوارشی و دارای کم خونی، توصیه گردیده است.
حال آیا می دانید که باید در شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل تلاش کنید تا عسلی اصل را از میان انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار، تهیه نمایید؟ آیا می دانید که امروزه استان اردبیل، یکی از پایگاه های مهم در تولید انواع عسل طبیعی و کوهستان است؟

عسل طبیعی سوغات سرعین

اگر به اردبیل و شهر زیبای سرعین رفته باشید، بدون شک می دانید که یکی از سوغاتی های معروف آن، انواع عسل تولیدی در دامنه های کوه سبلان بوده که امروزه توانسته پاسخگوی نیاز بازارهای استان اردبیل و حتی کشور باشد و استان اردبیل توانسته رتبه سوم را در میزان تولید انواع عسل کوهستان در کشور، دارا باشد.
گفتنی است که در دامنه های سبلان، انواع پوشش گیاهی غنی از گیاهان پرشهدی چون گون، آویشن، شبدر و اسپرس وجود داشته و زنبورداران بسیاری در این دامنه ها، به فعالیت زنبورداری و تولید مهم ترین فرآورده ی آن، یعنی انواع عسل های طبیعی پرداخته اند.
در استان اردبیل شرکت هایی وجود داشته تا با این تولیدکنندگان عسل، ارتباط داشته و در شرایطی کاملا بهداشتی، اقدام به بسته بندی انواع عسل های طبیعی و پخش و صادرات آن نموده اند.

بسته بندی عسل
در این شرکت ها، در انواع گوناگون ظروف شیشه ای و به تازگی در ظروف پلاستیکی در وزن های گوناگون صورت گرفته و بسته به میزان خلوص عسل موجود، قیمت های متفاوتی را دارا بوده است.
برای تهیه انواع بهترین عسل های بسته بندی شده با قیمت مناسب، می توانید با کارشناسان فروش عسل اصل سرعین اردبیل، ارتباط مستقیم داشته باشید.