شرایط ویژه برای عرضه مستقیم انواع عسل ناب و طبیعی مخصوص استان لرستان به
مدت محدودی به وجود آمده که با قیمت بسیار مناسبی قابل خرید می باشد.
اگر امروزه سری به بازارهای فروش عسل در سراسر کشور زده باشید، حتما با انواع و اقسام عسل های موجود در این بازارها مواجه خواهید شد و شاید سردرگمی در هنگام خرید از این بابت که کدام عسل، ناب و کاملا طبیعی است و یا کدام عرضه کنندگان معتبر هستند، از دغدغه های اصلی شما می باشد.
آنچیزی که مبرهن است وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی در بازارهای فروش عسل بوده که برخی از افراد سودجو و عرضه کنندگان ناشناخته آن را عرضه داشته و تنها سود خود را ملاک قرار داده و سلامتی انسان ها برایشان مهم نبوده است.
همه شما باید بدانید که عسل طبیعی و اصل، سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی، آنزیم ها و مواد آلی می باشد که به گفته مشاورین تغذیه و گوارش مصرف روزانه عسل طبیعی می تواند خواص درمانی و تغذیه ای بی نظیری را دارا باشد.
حال بنظر شما این امر مهم، یعنی وجود عسل طبیعی و اصل در برنامه غذاییتان، تلاش برای شناخت تولیدکنندگان و سپس عرضه کنندگان معتبر عسل طبیعی را نمی طلبد؟
باید گفت با توجه به این موضوع که شناخت عسل طبیعی از عسل تقلبی، شاید توسط تمامی افراد امکان پذیر نباشد، شناسایی تولیدکنندگان معتبر عسل و ارتباط داشتن با نمایندگی های آنها، می تواند بهترین راهکار در بازارهای امروزی خرید عسل باشد، چرا که گفتنی است بیش از 50 درصد عسل های موجود در بازار، تقلبی می باشند.

عسل طبیعی و درجه یک لرستان
خوشبختانه استان لرستان توانسته امروزه خود را به عنوان یکی از پایگاه های بزرگ و معتبر در زمینه انواع عسل طبیعی و اصل معرفی نماید و با تولید بیش از 1000 تن عسل طبیعی در سال، رتبه نخست را در مرغوبیت عسل تولیدی در کشور را هم به نام خود ثبت نموده است.
در راستای ارتقای سطح سلامت مصرف کنندگان و افراد جامعه، بدون شک هدف تولیدکنندگان عسل لرستان، عرضه انواع عسل مرغوب و درجه یک این استان در مقابل با قیمتی بسیار مناسب بوده، چرا که دو اصل کیفیت و قیمت، از اصل های مهم در بازارهای دنیای امروزی بوده است.