آیا می دانید که امروزه با وجود امکان خرید به شیوه اینترنتی انواع لوازم و وسایل زنبورداری، زنبورداران سراسر کشور دیگر هیچ دغدغه ای پیرامون قیمت و کیفیت این لوازم نخواهند داشت؟
امروزه ایران، یکی از غنی ترین کشورهای دنیا در دارا بودن مراتعی بکر و استعداد بسیار مناسب در وجود پوشش گیاهی گیاهان دارویی گوناگون بوده که سبب شده تا صنعت زنبورداری از جمله مشاغل ویژه و پراهمیت در این کشور لقب بگیرد و تقریبا در تمامی استان ها، زنبوردارانی فعال داشته باشد.
اهمیت صنعت زنبورداری از آنجایی بوده که این حرفه، با تولید انواع فرآورده هایی چون عسل طبیعی از زنبورعسل، نقش فزاینده ای را در حفظ سلامت افراد جامعه ایفا نموده و بایستی در مطلوب ترین و بهترین کیفیت این حرفه به انجام رسیده باشد تا دغدغه ای پیرامون عدم سلامت فرآورده های زنبورعسل، وجود نداشته باشد.
خب به نظر می رسد که یکی از راهکارهای مهم در ابتدای امر زنبورداری، مجهز نمودن مراکز زنبورداری ها به انواع تجهیزات و لوازم پیشرفته و جدید بوده تا برخی از فرآیندهای دشوار و پیچیده زنبورداری، به آسانی و در بهترین شکل ممکن؛ صورت بگیرد.
اما همین تهیه لوازم جدید و پیشرفته زنبورداری با کیفیت و قیمت مناسب، یکی دیگر از دغدغه های زنبورداران بوده که خب اگر این امر به آسانی صورت بگیرد، می تواند زنبورداران را در بهتر به انجام رسانیدن امور زنبورداری، موفق تر گرداند، چرا که دیگر ذهن مشغولی پیرامون تهیه این لوازم نداشته اند.
خوشبختانه امروزه توسط مراکز معتبر فروش انواع لوازم زنبورداری در کشور، این امکان برقرار شده تا تمامی زنبورداران با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی، ضمن مشاهده ویژگی ها و حتی قیمت لوازم زنبورداری، نسبت به ثبت سفارش آنلاین خود اقدام کرده و خریدی کاملا آسان و بدون اتلاف وقت را صورت دهند.
حال آیا می دانید که در این فروشگاه های اینترنتی، تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای زنبورداران، با کیفیتی استاندارد و خدمات پس از فروش مناسب به عرضه رسیده است؟

وسایل زنبورداری

وسایل زنبورداری

همانطور که متوجه اهمیت زنبورداری در کشور شدید و اینکه تعداد بیشمار زنبوردار در مناطق گوناگونی از کشور ما وجود داشته، شاید خرید لوازم و تجهیزات زنبورداری، از جمله دغدغه های اصلی زنبورداران به خصوص تازه کار بوده است که خواهان تضمین قیمت و کیفیت این لوازم نیز هستند.
امروزه وجود فروشگاه های معتبر اینترنتی در کشور، توانسته این دغدغه را از میان ببرد و در حال حاضر، انواع لوازم زنبورداری ذیل؛ به تمامی زنبورداران عرضه می گردد:

  • لباس زنبورداری، کلاه توری، دستکش چرم مخصوص و چکمه.
  • اهرم فلزی، کاردک و چنگال.
  • دستگاه دودی.
  • استراکتور عسل.
  • تله گرده گیر پلاستیکی.
  • تخته موم دوز و قفس ملکه.

شایان ذکر است که لباس زنبورداری، از جمله لوازم فردی در زنبورداری نام داشته که خب جهت ایمنی کار و مصون ماندن از نیش بی امان زنبورهای مهاجم، بایستی تهیه گردد تا این نیش زنبورها، مانع از ادامه کار مطلوب زنبورداران نگردیده باشد.
در میان لوازم کاربردی و تخصصی زنبورداری، اهرم فلزی از کاربرد فراوانی برخوردار بوده که می توان به نظافت کندو و برداشت ژل رویال اشاره داشت. گفتنی است که استراکتور عسل هم که جهت استخراج عسل از قابها مورد استفاده قرار گرفته، در دو نوع دستی و برقی با ظرفیت 4 تا 6 قاب می باشد و نوع دستی آن از قیمت ارزانتری برخوردار بوده است.
برای کسب اطلاع بیشتر پیرامون چگونگی خرید انواع لوازم جدید زنبورداری از طریق سایت های معتبر اینترنتی، می توانید با کارشناسان در این مراکز معتبر فروش، ارتباط مستقیم داشته باشید.