آیا می دانید که در هم اکنون توسط مراکز معتبر عسل ایرانی، عسل یونجه طبیعی و درجه یک، به صورت اینترنتی و دریافت از پست، قابل خریداری با قیمت بسیار مناسبی می باشد؟
امروزه اگر به مراکز خرید عسل رفته باشید که البته معتبر هم بوده باشند، حتما با انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی را می بینید که شاید تابحال، نه اسمی از آنها شنیده بوده و نه خواصی از آنها را می دانید.
اما جدای از اینکه امروزه شاهد وجود گونه های فراوانی از عسل های تک گل و یا عسل دارویی در بازارهای خرید و فروش عسل بوده ایم، بحث پایین بودن کیفیت بیش از 50 درصد عسل های موجود در این بازارها، همواره دغدغه ای جدی را برای مصرف کنندگان جدی عسل به وجود آورده و شاید هم امر سبب شده، تا با کاهش مصرف کنندگان عسل و بی مهری های فراوانی نسبت به مصرف عسل، مواجه گردیده ایم.
اگر شما هم از جمله مصرف کنندگان جدی عسل بوده و می خواهید عسلی اصل و غیرتقلبی را بخرید، اولا در شناخت مراکز معتبر، تحقیق بسیاری کنید و بدانید که ویژگی های یک عسل طبیعی و خالص به شرخ ذیل است:

  1. دارای رطوبت کمتر از 18 درصد.
  2. میزان ساکارز کمتر از 5 درصد.
  3. PH بین 3 تا 6.
  4. رس بستن و شکرک زدن.
  5. قیمت مناسب و نه ارزان.

خب بنظر می رسد که تمامی این موارد، نشان از یک عسل مرغوب و اصل داشته و اگر شما بتوانید با مراکز معتبر خرید عسل در ارتباط باشید، بدون شک عسلی با این ویژگی های منحصربفرد، خریداری خواهید کرد و به نوعی ضامن سلامت خود بوده اید، پس دست از تحقیق برندارید.
پیرامون قیمت عسل هم باید ذکر گردد که عمدتا انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار، برای آنکه با فروش بیشتری توسط افراد سودجو برخوردار باشد، با قیمت بسیار ارزانتر به عرضه رسیده و شما مصرف کننده جدی عسل باید بدانید که عسل طبیعی، کیفیت و قیمتی متناسب با هم داشته و این دو اصل، از هم جدا نبوده اند.
حال که با ویژگی های یک عسل خالص و طبیعی آشنا شدید، آیا می دانید که امروزه از شهد گل های گیاه دارویی یونجه، عسل یونجه برداشت شده که از خواص مصرفی مفیدی نیز برخوردار می باشد؟

عسل یونجه

فواید عسل یونجه طبیعی

از مطالب ذکر شده این مفهوم بدست می آید که کیفیت عسل و میزان خلوص آن، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای آنکه عسلی با این ویژگی تهیه گردد، باید مراکز معتبر خرید عسل ایرانی در کشور را، شناخت.
گفتنی است که گیاه یونجه، یکی از گیاهان مفید دارویی بوده که چون از جمله گیاهان اولیه برای علوفه دام ها بوده، اکثر افراد نمی دانند که این گیاه، سرشار از ویتامین های A و K می باشد و جوانه های آن در طب سنتی از خواص مفید دارویی چون تقویت بینایی و کم خونی، مفید بوده است.
شایان ذکر که گیاه یونجه، دارای گل های آبی و بنفش بسیار پرشهد بوده که عمدتا در مزارع استان های قم و اصفهان، از رویش خوبی برخوردار می باشد. از شهد مرغوب گل های گیاه یونجه، عسل یونجه خالص با رنگ زردی برداشت گردیده که می تواند خواص ذیل را داشته باشد:

  • درمان اختلالات دوران قاعدگی.
  • درمان رعشه و لرزش اندام ها.
  • مفید برای افرادی که زیاد دچار خون دماغ می گردند.
  • بهبود یبوست و ملین.
  • افزایش دهنده وزن و مناسب برای افراد لاغر.

لازم به ذکر است که شما می توانید با شناخت مراکز معتبر خرید عسلی که امکان خرید به شیوه اینترنتی را داشته اند، علاوه بر خریدی عسلی اصل و کاملا خالص، آن را به آسانترین شکل و با کمترین اتلاف وقت و هزینه هم خریداری کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر پیرامون چگونگی خرید از سایت های معتبر، می توانید با مشاورین در این زمینه، ارتباط مستقیم داشته باشید.