کدام نوع عسل تولیدی در کشور، جز پرفروش ترین عسل موجود بوده است؟ آیا می
دانید امکان آن برقرار است تا با قیمتی مناسب و ارزان، بهترین عسل کشور، با
نام عسل لرستان را تهیه نمایید؟
عسل جز مهم ترین و غنی ترین فرآورده های گیاهی تولید شده از زنبورهای عسل و شهد گل های معطر مراتع و جنگل ها می باشد که سرشار از ترکیبات و مواد معدنی و مغذی، مانند آهن، کلسیم و انواع ویتامین ها می باشد و مصرف آن به عنوان یک ماده گیاهی و دارویی برای حفظ سلامت انسان ها، مفید بوده است.
امروزه عسل ناب و اصل را باید از تولید کنندگان و نمایندگی های معتبر این محصول در کشور بخواهید. آیا می دانید کدام تولید کنندگان در کشور ما، جز بهترین تولید کنندگان عسل بوده اند؟ آیا می دانید امکان خرید عسلی تقلبی در بازارهای فروش وجود داشته است؟
بله باید اذعان داشت که امروزه متاسفانه به سبب وجود برخی افراد سودجو در بازارهای فروش عسل، امکان تهیه عسلی مصنوعی و تقلبی برای افراد وجود داشته و شاید برخی مشتریان کیفیت را فدای قیمت می نمایند و حاضر به تهیه عسلی بی کفیت با قیمتی ارزان هستند.
اما اگر نام استان لرستان را شنیده اید، حتما می دانید که یکی از سوغات های مهم این استان، عسل اصل و طبیعی آن بوده و یکی از پرفروش ترین انواع عسل های تولیدی در کشور محسوب شده است.
در این استان انواع عسل، مانند عسل گون، عسل کوهی یا وحشی و عسل آویشن تولید گردیده که در این بین عسل گون، به سبب خواص منحصربفردی چون کاهش دهنده کم خونی، از پرفروش ترین انواع این عسل های تولیدی نام گرفته است.
اگر عسل اصل و مرغوب لرستان را با قیمتی ارزان و بسیار مناسب و تضمین شده می خواهید، آن را از طریق راه های ارتباطی داده شده، از نمایندگان معتبر فروش عسل لرستان، ثبت سفارش به صورت عمده و جزئی نمایید.