از ترکیب عسل مرغوب و صادراتی با دارچین، که یک گیاه ادویه ای است معجونی شفابخش و معجزه آسایی تولید می شود که مصرف آن برای بسیاری از بیماریها مفید است، برای مثال، مصرف منظم این ترکیب، باعث کاهش کلسترول و تعدیل فشار خون خواهد شد.
از ترکیب عسل با گیاهان دارویی و ادویه جات بیشمار، داروها و معجونهای شفابخشی حاصل می شود که در طب سنتی سراسر جهان از آنها برای درمان امراض مختلف استفاده می شود. یکی از این ترکیبات مخلوط عسل خالص و دارچین می باشد که از قدیم الایام توسط پزشکان برای درمان بسیاری از امراض به کار برده می شود. مصرف این معجون باعث کاهش کلسترول و فشار خون شده و از تنگ شدن رگها و بروز سکته جلوگیری می نماید، همچنین ورم مفاصل را کاهش می دهد. این ترکیب خاصیت آنتی باکتریال بسیار قوی داشته و آنفلوآنزا، سرماخوردگی، سرفه، زکام و عفونت گلو را درمان می نماید، باعث تقویت دستگاه گوارش شده و زخمهای موجود در معده و روده را التیام می بخشد.
بهترین راه سودآوری مستقیم برای تولید کننده های عسل، ارائه ی محصول به شرکت های صادر کننده می باشد هم اکنون با ارتباط تلفنی می توان از امکان مشاوره ی رایگان با کارشناسان بازرگانی شرکت ها بهره گرفت.