امروزه با فروش مستقیم انواع بهترین عسل طبیعی به خصوص عسل جعفری ممتاز و درجه یک، با قیمت مناسبی که شامل حال مشتریان گردیده، دغدغه ی پیرامون قیمت و کیفیت از میان رفته است.
حتما شما هم می دانید که با توجه به استعداد بی نظیر اکثر مناطق کوهستانی و دشت های کشورمان، تقریبا از هر گونه گیاه دارویی، عسل طبیعی تولید گردیده است که می تواند خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای را برای تمامی افراد به دنبال داشته باشد.
گفتنی است که جابگزین نمودن یک عسل طبیعی و مرغوب در برنامه روزانه ی خود، به خصوص در صبحانه، می تواند علاوه بر شادی و نشاط مضاعف در آن روز، در راستای سلامت قلب، مغز، کلیه و دستگاه گوارش انسان ها اثرات مثبتی را دارا باشد.
حال آیا می دانید که گیاه جعفری از جمله گیاهان روییده شده در تمامی مناطق دنیا به خصوص در خاورمیانه بوده که امروزه زنبورداران از شهد گل های این گیاه، عسلی به نام عسل جعفری را تولید نموده اند؟ آیا از خواص عسل جعفری چیزی شنیده اید؟

عسل جعفری

معرفی عسل جعفری طبیعی

همانطور که متوجه شدید، منشأ اصلی رویش گیاه جعفری در خاورمیانه بوده و باید گفت که در کشور ما این گیاه یکساله، در مراتع و دشت های استان اصفهان رویش فراوانی را داشته است.
این گیاه دارای گل های زرد رنگ بوده و طعم و بوی مطبوعی داشته که گفتنی است در زمان های گذشته و در طب سنتی از ساقه های این گیاه جهت درمان بیماری هایی مربوط به کلیه و مثانه بهره می برده اند.
شایان ذکر که گیاه جعفری مملو از انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم و پتاسیم و ویتامین C می باشد که آن را مفیدترین گیاه دارویی برای پایین آوردن فشار خون نیز معرفی نموده اند.
حال امروزه از این گیاه مفید دارویی، عسلی طبیعی تولید گردیده که دارای رنگ قرمز کدر می باشد و همانند دیگر گونه های عسل طبیعی، علاوه بر خواص عمومی عسل، می تواند خواص ذیل را دارا باشد:

  • مصرف عسل جعفری منجر به تصفیه سموم خون و کبد می گردد.
  • با مصرف عسل جعفری می توان شاهد تظیم فشار خون و ضربان قلب بود.
  • عسل جعفری درمان کننده بیماری های کلیه و مثانه بوده است.
  • لازم به ذکر است که عسل جعفری می تواند بهترین ماسک برای صورت نیز باشد.

امروزه عرضه کنندگان معتبر انواع عسل طبیعی در کشور به خصوص عسل ممتاز جعفری؛ توانسته اند با فروش مستقیم محصولات خود، ضمن عرضه باکیفیت ترین نوع عسل طبیعی، قیمت مناسبی را برای آن ارائه داده باشند تا برای مشریان خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت را رقم بزنند.