چرا زنبورداران انواع عصاره بره موم را به بازار عرضه داشته و به خوردن بره موم خام توصیه نمی کنند؟ چگونه می توان بهترین عصاره بره موم را در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، خریداری کرد؟
بره موم، ماده ای تیره رنگ، چسبناک و تولید شده از رزین و شیره درختان و گیاهان توسط زنبورهای کارگر بوده که علاوه بر نقش ضدعفونی کنندگی و پیشگیری از شیوع آلودگی ها و بیماری ها به داخل کندو عسل، با توجه به خواص آنتی اکسیدانی مفیدی که داشته، از خواص درمانی فراوانی برای انسان ها نیز برخوردار می باشد.
گفتنی است که بره موم خامی که مستقیما از کندو عسل برداشت شده، سازگاری خوبی را با بدن انسان ها نداشته و زنبورداران با استفاده از روش های گوناگونی چون قرار دادن بره موم خام در حلال های گوناگون، انواع عصاره های آبی، الکلی و روغنی بره موم را تولید و روانه بازارهای فروش نموده که خب از مواد موثره ی فعال بیشتری برخوردار می باشند.
انواع پودر و عصاره بره موم؛ می توانند با عسل طبیعی به صورت خوراکی مصرف شوند و خواصی چون، درمان سرطان های دستگاه گوارش، درمان مشکلات گوارشی، کاهش فشار خون و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها را دارا باشند.
با توجه به اینکه همواره شاهد وجود انواع بره موم های با ناخالصی های فراوان در برخی از بازارهای خرید و فروش بره موم هستیم، شما می توانید با ارتباط داشتن با نمایندگان مراکز فروش معتبر عسل ایرانی، مستقیما از خود زنبورداران و یا مراکز زنبورداری های معتبر، انواع عصاره بره موم خالص و اصل را خریداری کنید.