چگونه می توان از خواص مصرف عسل یونجه طبیعی آگاهی پیدا کرد؟ آیا می دانید که امروزه کدام مرکز فروش عسل، عسل یونجه طبیعی را با قیمت ارزانی به عرضه می رساند؟
کشور پهناور و غنی ایران از نظر وجود تنوع بسیار فراوان در پوشش گیاهی گیاهان مفید دارویی، یکی از پایگاه های مهم تولید عسلی مرغوب در دنیا لقب داشته و در جای جای کشور شاهد تولید گونه های مختلفی از عسل طبیعی و دارویی می باشیم که نیاز بازارهای کشور را تأمین نموده است.
همواره شناخت این گونه های عسل طبیعی و مصرف آنها، می تواند خواص منحصربفردی را برای مصرف کنندگان آن داشته باشد، البته به شرطی که عسل تهیه شده از مراکز معتبر خرید و دارای درصد بالایی از خلوص باشد.
گیاه یونجه از جمله گیاهان دارویی رویش پیدا کرده در مزارع اطراف استان های اصفهان و قم بوده که گفتنی است از جمله نخستین گیاهانی بوده که بشر به آن دست یافته و جهت علوفه دام ها از آن بهره برده است.
شایان ذکر که گیاه یونجه با نام علمی Alfalfa، دارای گل های آبی و بنفش می باشد و از جلمه گیاهان پرشهد دارویی نیز لقب گرفته که در بسیاری از نقاط جهان رویش داشته است. لازم به ذکر که گیاه یونجه از خانواده ی نخود بوده و سرشار از انواع ویتامین های A و K می باشد.
حال می دانید که با توجه به میزان شهد مطلوب موجود در گل های گیاه یونجه، عسل تولید شده از شهد این گیاه، می تواند از مرغوبیت خاصی برخوردار باشد و دارای خواص مصرفی منحصربفردی نیز بوده است؟

عسل طبیعی

فواید مصرف عسل یونجه

در ابتدا باید گفت که همواره مصرف کنندگان عسل برای آنکه بیشترین خواص را از یک عسل بهره ببرند، باید عسلی کاملا طبیعی و خالص را خریداری کنند، که آن هم جز از مراکز معتبر و مجوزدار امکان پذیر نبوده است.
اگر شما از مراکز معتبر فروش انواع عسل ایرانی در کشور، بهترین و خالص ترین عسل یونجه را خریداری کرده باشید، باید بدانید که مصرف آن می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • ضدیبوست و ملین.
  • درمان اختلالات عادت ماهیانه زنان.
  • مفید برای افرادی که دچار خون دماغ می گردند.
  • تقویت کننده حافظه و مغز.
  • مفید برای افراد لاغری که قصد افزایش وزن دارند.
  • درمان ورم بدن و مفید برای از میان بردن رعشه اندام ها.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نبوده که عمدتا عسل یونجه تولید شده، دارای رنگ زرد روش می باشد و از خرداد ماه تا پایان شهریور ماه، توسط زنبورداران برداشت می گردد.
برای آنکه با قیمت ارزانتری بهترین و خالص ترین عسل دارویی یونجه را خریداری کنید، می توانید با مشاورین در این زمینه، ارتباط داشته باشید.