برای همه ی کسانی که به اینترنت دسترسی دارند تهیه انواع عسل ها به صورت
آنلاین علی الخصوص عسل طبیعی و معروف آویشن کار مشکلی نمی باشد. فروش این
عسل به صورت عمده، هم امکان پذیر است.
گیاه آویشن عضوی از خانواده ی نعناع می باشد تقریبا ۳۵۰ گونه از این گیاه موجود است که فقط از برخی از آن ها مانند آویشن وحشی زنبور برای تولید عسل استفاده می کند. این گیاه منبعی کامل برای برطرف کردن برخی از مشکلات می باشد مثلا شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این گیاه ماده ای به نام کارواکرول است این ماده احساس سر زنده بودن و خوشحالی را در مغز انسان افزایش می دهد اگر از آکنه یا در لفظ عمومی از جوش صورت رنج می برید بگذارید بگوییم که بعضی از محققان تاثیر آویشن را بیشتر از پماد ها و قرص ها در این زمینه می دانند.

عسل طبیعی آویشن
سابقه ی تاریخی این عسل و ویژگی هایش به دو هزار سال قبل، به آتن در کشور یونان باز می گردد.
این عسل که با رنگ کهربایی زیبایش در همان ابتدا در دل شما جای خودش را باز می کند، البته بگوییم این رنگ در صورت متبلور شدن آن به  قهوه ای تبدیل می شود. عسل آویشن به شدت معطر است و ماندگاری طعم آن در دهان بسیار طولانی است. عسل آویشن خواص ضد باکتری و ضد قارچ دارد در نتیجه گاهی اوقات به عنوان یک پماد برای زخم ها به کار می رود، این عسل تاثیر و عملکردی خوبی در مسمویت های غذایی دارد در مقالات هم ذکر شده است که از پیشروی و رشد سلول های سرطانی مربوط به سینه و پروستات جلوگیری می کند پس  مصرف روزانه ی آن را در وعده های غذایی خود قرار دهید.
محل زندگی یا به عبارتی رویش این گیاه در رشته کو های البرز و زاگرس است و عسل آن هم در همان مناطق برداشت می شود ولی خرید و فروش در ایران به راحتی حتی به صورت آنلاین هم امکان پذیر است