در حال حاضر می توانید از فروشگاه های معتبر عرضه مستقیم عسل اصل لرستان، عسلی ارگانیک و کاملا طبیعی را با قیمتی مناسب خرید نمایید.
آیا می دانید که تنها عسل طبیعی و ارگانیک می تواند خواص تغذیه ای و مفیدی را برای تمامی انسان ها با طبع های گوناگون داشته باشد؟ آیا می دانید که بیش از 50 درصد عسل های موجود در بازار تقلبی بوده و باید از فروشگاه های معتبر، عسل طبیعی و اصل را تهیه نمایید؟
بله متأسفانه امروزه به سبب وجود افرادی سودجو در برخی از بازارهای فرش عسل، که تنها سود خود برایشان مهم بوده و سلامت انسان ها را نادیده گرفته اند، عسلی تقلبی و مصنوعی که عمدتا زنبورهای عسل هیچ نقشی را در فرآیند تولید آن نداشته را به عرضه رسانیده اند.
باید گفت همین امر سبب دغدغه ی بسیاری از مصرف کنندگان گشته و با توجه به اینکه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عسل هم توسط افراد عادی امکان پذیر نبوده، بهترین راهکار می تواند شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل اصل و ارگانیک باشد.

عسل ارگانیک چه نوع عسلی است؟
عسل ارگانیک و کاملا طبیعی، عسلی بوده که در فرآیند تولید آن توسط زنبورهای عسل در کندو ذخیره شهد، هیچگونه ماده شیمیایی دخالت نداشته باشد و عمدتا دیده شده که برخی از تولیدکنندگان عسل، با خوراندن مواد شیمیایی به زنبورها، سعی در تسریع بخشیدن به زمان برداشت عسل داشته که همین امر سبب عدم ارگانیک بودن عسل تولیدی گردیده است.
خوشبختانه امروزه استان لرستان، بنا به دارا بودن طبیعی بسیار پراستعداد و غنی در پوشش گیاهی، توانسته در تولید انواع مرغوبترین عسل کشور، رتبه اول را دارا باشد و گفتنی است که در این استان تولید سالیانه عسل طبیعی به چیزی نزدیک به 1500 تن رسیده است.
همانطور که متوجه شدید، بیش از 50 درصد عسل های موجود در بازار، عسلی تقلبی و مصنوعی بوده که توسط افراد ناشناخته توزیع گردیده است. شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان و عرضه کنندگان عسل اصل لرستان، عسل ارگانیک و کاملا طبیعی را با قیمتی مناسب و بدون هیچ دغدغه ای از فروشگاه های عرضه مستقیم عسل لرستان، تهیه نمایید.