آیا می دانید که در استان لرستان، بهترین انواع عسل طبیعی تولید گردیده
است؟ تهیه عسل اصل لرستان، از فروشگاه های عرضه مستقیم معتبر این استان
امکان پذیر گردیده است.
عسل فرآورده ای غلیظ، مقوی و بسیار خوش طعم تولید شده از شهد شیرین گل های انواع گیاهان دارویی مفید بوده که توسط زنبورهای عسل و به خصوص زنبورهای کارگر جمع آوری و در کندوهای ذخیره شهد، تولید گردیده است.
تولیدکنندگان معتبر عسل در دنیای امروی، همواره به دنبال تولید عسل در خالص ترین نوع خود و ارگانیک بودن آن بوده اند و سعی بر آن داشته که عسلی طبیعی و به دور از هرگونه مواد شیمیایی را تولید و در حفظ سلامت انسان ها امر مهمی را صورت داده باشند.
شایان ذکر است که برخی از تولیدکنندگان عسل، با خوراندن مواد شیمیایی به زنبورهای عسل جهت زودتر برداشت نمودن عسل و یا تغذیه زنبورها با آب و شکر، از درصد خالص و ارگانیک بودن عسل کاسته اند.
اما خوشبختانه در حال حاضر استان لرستان از برترین تولیدکنندگان عسلی اصل و کاملا خالص در کشور بوده که آمارها نشان دهنده آن می باشند که استان لرستان، دارای مرغوبترین عسل موجود در کشور و جایگاه نخست را در این حوزه دارا بوده است.
لازم به ذکر است که انواع عسل طبیعی و ناب تولیدی استان لرستان، عسل گون، عسل آویشن، عسل چندگل، عسل گشنیز و عسل شتیزه بوده که امروزه از فروشگاه های معتبر عرضه عسل قابل تهیه می باشد.
با فروش به صورت مستقیم انواع عسل لرستان، قیمتی مناسب تر با حذف واسطه ها برای خرید این محصول در نظر گرفته شده است.