تهیه بهترین و جدیدترین لوازم و تجهیزات زنبورداری از جمله دغدغه های اصلی زنبورداران بوده که امروزه توسط مراکز فروشگاهی معتبر در کشور، آماده خریداری با نازلترین قمیت می باشند.
اگر چه که امروزه زنبورداری از جمله مشاغل دشوار و پیچیده لقب داشته؛ اما به واسطه نقش مهمی که در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه با تولید انواع فرآورده هایی چون عسل طبیعی داشته، امروزه از علاقه مندان بسیاری نیز برخوردار می باشد.
ارزشمندی این صنعت از یک طرف، و وجود شرایط بسیار مساعد آب و هوایی و تنوع در پوشش گیاهی اکثر مناطق کشور از طرف دیگر، مزید بر علت شده تا این صنعت، از رونق خوبی در کشور ما برخوردار باشد و امروزه شاهد زنبوردارانی معتبر در استان هایی چون، لرستان، اردبیل، کردستان و همدان بوده ایم که از جمله پایگاه های معتبر تولید عسل نیز نام داشته اند.
اما با وجود تمامی این زنبورداران در مناطق مختلف، دغدغه ای که برای آنها به خصوص برای افراد تازه کار وجود داشته، این امر بوده که آیا می توانند به راحتی و آسانی، تمامی تجهیزات و وسایل کار خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنند؟ آیا مراکز فروشگاهی معتبری در این زمینه وجود داشته که امکان خرید به شیوه اینترنتی را فراهم آورد؟

تجهیزات زنبورداری

فروشگاه لوازم زنبورداری

همانطور که متوجه اهمیت صنعت زنبورداری در کشور ما و وجود تعداد فراوانی زنبوردار در مناطق گوناگون کشور شدید، نگرانی اصلی که وجود داشته، چگونگی خرید آسان لوازم و تجهیزات زنبورداری بوده تا در مقابل دیگر نگرانی ها و پیچیدگی های موجود در زنبورداری، این موضوع، ذهن زنبورداران را به خود مشغول ننموده باشد.
خوشبختانه امروزه توسط مراکز فروشگاهی معتبر در کشور، انواع لوازم جدید و کاملا استاندارد زنبورداری با بهترین قیمت ممکن در بازار، به روش اینترنتی و دریافت از پست، آماده ثبت سفارش توسط زنبورداران سراسر کشور بوده و دغدغه ای جدی خرید آسان لوازم زنبورداری را از میان برده است.
گفتنی است که در این فروشگاه های معتبر اینترنتی، انواع لوازم فردی و جانبی زنبورداری که در ذیل نام برده شده، به فروش می رسد:
لوازم فردی زنبورداری: شامل انواع لباس زنبورداری در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه، کلاه توری، دستکش مخصوص و چرم، چکمه.
لوازم جانبی زنبورداری: شامل اهرم فلزی، دودی، استراکتور عسل، تخته موم دوز، قفس ملکه، تله گرده گیر، ظرف شربت خوری، انواع کندو عسل مدرن و دیگر لوازم و تجهیزات جدید و مهم.
شایان ذکر که در این میان، تهیه لباس زنبورداری جهت حفظ زنبورداران چه تازه کار و چه باتجربه از نیش بی امان زنبورهای مهاجم توصیه جدی شده است. پیرامون دستگاه استراکتور عسل هم باید گفت که این دستگاه در دو نوع دستی و برقی به فروش رسیده و نوع دستی آن به سبب قیمت مناسب تر و کارآیی مطلوب تر، به زنبورداران تازه کار توصیه گردیده است.
شما زنبورداران گرامی برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون چگونگی خرید انواع لوازم جدید و استاندرداد زنبورداری، می توانید با مشاورین و کارشناسان مراکز معتبر فروشگاهی در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.