آیا می دانید که امکان خرید اینترنتی تجهیزات و لوازم زنبورداری از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی برای سراسر کشور وجود داشته است که قیمت مناسبی را برای مشتریان به همراه دارد؟
صنعت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل در کشور ما، با توجه به شرایط ایده آل آب و هوایی و اقلیمی، در اکثر مناطق کشور از رونق قابل توجهی برخوردار بوده و با سرمایه گذاری هایی صورت گرفته می توانیم شاهد افزایش میزان بهره برداری محصولات ناب زنبورعسل باشیم.
طبیعی است هنگامی که تعداد زنبورداران در منطقه ای افزایش می یابد، بطبع باید شاهد افزایش فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای زنبورداران نیز باشیم تا هم قیمت مناسبی را برای این محصولات داشته باشند و هم اینکه کیفیتی مطلوب را به ارمغان آورده باشند.
امر اقتصادی در زمینه شروع نمودن به هر حرفه ای اعم از زنبورداری، می تواند یکی از ایده آل ترین نکات برای افراد نو پا، به عرصه این صنعت ارزشمند باشد، چرا که در زمینه تولید فرآورده هایی تلاش می کنند که نتیجه اش می تواند ارتقای سطح سلامت افراد جامعه باشد.
بنظر می رسد که با توجه به الکترونیکی شدن جوامع گوناگون، امکان خرید به شیوه اینترنتی و دریافت از پست، می تواند اقتصادی ترین شیوه برای خرید هر محصولی اعم از تجهیزات و لوازم زنبورداری باشد.
حال در اینجا به توضیح برخی از لوازم و تجهیزات مهم مورد کاربرد در صنعت زنبورداری، پرداخته شده است.

تچهیزات زنبورداری

تجهیزات مهم زنبورداری

گفتنی است که با مجهز نمودن هر حرفه ای به جدیدترین و بهترین امکانات ممکن، می توانیم شاهد موفقیت هر چه بهتر در آن صنعت یا حرفه باشیم و کار پیچیده و سختی چون زنبورداری، می تواند با استفاده از برخی تجهیزات، امری آسانتر باشد.
لباس زنبورداری: حتما می دانید که زنبورداران بشدت در خطر مواجه شدن با نیش بیش از هزاران نوع زنبورهای مهاجم قرار داشته اند که می تواند ادامه فعالیت را از این افراد سلب نماید.
لباس مخصوص زنبورداری که از جنس پارچه و عمدتا سفید رنگ می باشد، می تواند تمام نواحی بدن را بپوشاند که در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه موجود می باشد. لازم به ذکر است که همراه لباس زنبورداری، یک جفت دستکش مخصوص و کلاه توری هم به فروش می رسد.
اهرم فلزی: وسیله ای کاربردی برای زنبورداران بوده که می تواند جهت نظافت کندوها و یا جابجایی درب کندوها مورد استفاده قرار بگیرد.
دستگاه دودی: از جمله لوازمی مهم در زنبورداری بوده که می تواند با ایجاد دودی ناخوشایند برای زنبورها، سبب ترک زنبورها از محل کندوها جهت بازدید هر چه آسانتر و بهتر زنبورداران گردد.
دستگاه استراکتور: دستگاهی مناسب برای استخراج عسل بوده که با قابلیت 4 تا 6 قاب، می تواند با استفاده از نیروی گریز از مرکز، عسل را از قابها جدا نموده و از طریق شیرهای خود وارد توری صاف کننده عسل گراند.
خوشبختانه شما زنبورداران می توانید بهترین لوازم و تجهیزات زنبورداری را از فروشگاه های معتبر اینترنتی در سراسر کشور خریداری نمایید و ضمنا از قیمت این محصولات نهایت رضایت را داشته باشید.