عرضه انواع عسل های طبیعی و ارگانیک ایران را از ما بخواهید. ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانیم.
در ایران عسل های  طبیعی  بر اساس سه  مورد دسته بندی  می شوند، اولین گزینه مربوط می شود به محل استقرار کلنی ها ، تولید و برداشت محصول ، به عنوان مثال اگر عسلی در منطقه  دماوند  تولید شود به آن عسل دماوند اطلاق  می گردد.در  اینجا  می توان به عسل سبلان ، دماوند ،خمین ، نهاوند ، خوانسار ، طالقان ،لار ،اصفهان ، همدان و  …..  اشاره نمود.

عرضه و فروش مستقیم انواع عسل طبیعی

که هر یک  از این محصولات با توجه به شرایط محیطی و پوشش گیاهی دارای خواص مخصوص به خود می باشند.
دومین حال نامگذاری بر اساس زمان و فصل برداشت آن می باشد مثلا اگر عسلی در فصل بهار حاصل شود به آن عسل بهاره می گویند یا عسل برداشت شده در تابستان که به آن عسل تابستانه  اطلاق می گردد و مطابق با آن عسل پاییزه. به لحاظ خواص دارویی و غذایی عسل بهاره به  دلیل نوع پوشش گیاهی در آن زمان ، از اهمیت  خاصی برخوردار می باشد.
اما آخرین حالت مربوط می شود به نوع گلی غالب که زنبور از شهد آن عسل را تولید کرده باشد.همچون عسل گون ، آویشن ، بهار نارنج ،  ریحان ، سیاه دانه ، چهل گیاه ، خارشتر ،گشنیز و ……
 اما عسل های دیگری هم وجود دراد مانند عسل وحشی ، که این عسل بدون دخالت انسان تولید می گردد. یعنی زنبورهای وحشی در بین شاخه های درختان ، شکاف صخره ها و در کوهستان ها کندو های خود را می سازند و به تولید عسل می پردازند.این محصول با توجه به کم بودن میزان عرضه دارای قیمتی بالای 100 هزار تومان در هر کیلوگرم می باشد و البته بازار صادرات آن به کشورهای عربی نیز بسیار گرم می باشد.

عرضه و فروش مستقیم انواع عسل طبیعی 

حال شما هم می توانید برای تهیه انواع عسل های طبیعی و ارگانیک ، مربوط به هر یک از مناطق کشور و یا فصول مختلف و یا گل های مختلف با درصد خلوص متفاوت به ما مراجعه نمایید. ما کلیه محصولات را متناسب با نیاز شما به صورت فله و یا بسته بندی شده در اوزان مختلف عرضه می داریم.