یکی از بهترین نوع عسلی که می توان به خریداران این محصول ارائه داد، عسل مرکبات اصل می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.
یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای دسته بندی انواع عسل، دسته بندی آنها بر اساس نوع گلی است که زنبورعسل از شهد آن برای تهیه عسل استفاده کرده است.
بر اساس همین دسته بندی، عسل مرکبات اصل، نوعی از عسل است که از شهد شکوفه های درختان مرکبات بدست می آید. از نظر افرادی که به میوه هایی مانند پرتقال و نارنگی علاقه دارند، عسل مرکبات بهترین نوع عسلی است که می تواند از سوی مراکز مختلف به خریداران ارائه شود.
مجموعه ایران هانی، یکی از بزرگترین مراکزی است که در حال عرضه انواع مختلف عسل به تمام نقاط کشور می باشد؛ این مجموعه با در نظر گرفتن سلائق مختلف افراد، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت تمام خریداران بکار می بندد.

فروش عسل مرکبات

فروش عسل خام مرکبات

عسل خام طبیعی به عسلی گفته میشود که پس از برداشت از کندو، حرارت ندیده باشد و بدون هیچ دخالتی در ساختار آن و بدون هیچ تغییری مستقیم به دست مصرف کننده برسد. عسل خام دارای مواد مغذی و آنزیم های بسیار مفید زنده است که در مجاورت حرارت بالا از بین میروند. عسل طبیعی خام در اثر حرارت دیدن، بیش از نیمی از ارزش غذایی خود را از دست میدهد. برخی از زنبورداران برای جلای بیشتر عسل آن را حرارت میدهند، که این باعث کاهش ارزش درمانی و تغذیه ای عسل میشود. بنابراین قبل از تهیه عسل از طبیعی و خام بودن آن اطمینان حاصل کنید.

فروش عسل خام در مرکز عسل هفت با ضمانت نامه و تاییدیه آزمایشگاه به صورت عمده صورت میگیرد. برای هر گونه سوال با مدیر فروش در تماس باشید.

خرید عسل مرکبات

خرید اینترنتی عسل مرکبات

عسل مرکبات طبیعی یکی از عسل های طبیعی تک گل است. عسل مرکبات به عسل بهارنارنج نیز معروف است. در بازار عسل ایران، عسل ها به دو شکل عرضه میشوند: عسل طبیعی و عسل تغذیه ای. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که زنبور عسل برای تولید آن از شهد گل های طبیعت تغذیه کرده باشد. در فرآیند تولید عسل طبیعی از طرف انسان هیچ دخالتی در تغذیه ی زنبور عسل نمیشود. همان طور که میدانید، عسل طبیعی اصل دارای ارزش دارویی و ارزش غذایی بسیار بالایی است. از خواص دارویی عسل طبیعی اصل در طب سنتی، طب اسلامی و حتی در طب مدرن برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه ای همانطور که از نام آن پیداست، حاصل دخالت انسان در تغذیه ی زنبور عسل است. عسل تغذیه ای فاقد هر گونه ارزش غذایی و دارویی است. برای تولید عسل تغذیه ای زنبوردار، به زنبورهای عسل شکر میدهد. مصرف عسل تغذیه ای برای افراد دیابتی بسیار خطرناک است. ساکارز موجود در عسل تغذیه ای بسیار بالاتر از ساکارز عسل طبیعی است.

برای خرید اینترنتی عسل مرکبات با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل های طبیعی تک گل و عسل های طبیعی چند گل تقسیم میشوند. به عسل هایی که دارای یک شهد غالب هستند عسل های تک گل گفته میشود. شهد غالب شهدی است که در عسل طبیعی دارای بیشترین مقدار در میان شهد های دیگر است. به عنوان مثال در عسل مرکبات، شه غالب مربوط به گل های مرکبات است. نام عسل های تک گیاه را نیز از روی شهد غالب آن ها انتخاب میکنند. عسل های چندگل را با نام عسل چهل گیاه نز میشناسند. عسل های چهل گیاه مجموعه ای از خواص دارویی گیاهان مختلف است.

خرید عسل مرکبات

خواص عسل مرکبات

عسل مرکبات باعث بهبود سریع زخم های بدن میشود. این عسل طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و سرشار از آنتی اکسیدان است. عسل مرکبات طبیعی، به بهبود سنگ کلیه کمک میکند. این عسل طبیعی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل مرکبات باعث محافظت از مغز میشود. این عسل طبیعی سرشار از فیبر است که باعث تقویت سیستم گوارشی و پاکسازی لوله گوارشی و جلوگیری از سرطان روده بزرگ میشود. عسل مرکبات دارای اثرات ضد باکتریایی است. عسل مرکبات سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این عسل طبیعی برای مقابله با سرطان بسیار مفید است. مصرف عسل مرکبات طبیعی باعث تقویت قلب و حافظه میشود.