فروش ویژه عسل کنار خالص اصل از مرکز عسل هفت، فروشگاه تخصصی انواع فراورده های ارگانیک زنبور عسل انجام میشود. برای اطلاع بیشتر در رابطه با این محصول و خواص آن برای سلامت بدن همچنین آشنایی با نحوه سفارش عسل طبیعی از فروشگاه با مقاله زیر همراه باشید.

خرید عسل کنار

فروش ویژه عسل کنار

عسل کنار با نام عسل سدر نیز معروف است. عسل طبیعی کنار حاصل نوشیدن شهد گل های درخت کنار توسط زنبور های عسل است. این عسل طبیعی یکی از پر طرفدار ترین عسل های طبیعی به شمار میرود. عسل کنار یک عسل طبیعی تک گل است. در بازار عسل ایران عسل ها به دو دسته ی کلی تقسیم میشوند: عسل های تغذیه ای و عسل های طبیعی . عسل های طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل ها توسط زنبور های عسل هستند. در تولید عسل های طبیعی هیچ گونه دخالتی در تغذیه زنبور عسل نمیشود و تنها تغذیه زنبور عسل شهد طبیعی گل هاست. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی فوق العاده ای میباشد. از عسل طبیعی در طب سنتی و طب مدرن برای درمان بسیاری از بیماری ها و ساخت دارو ها استفاده میشود. عسل تغذیه ای حاصل دخالت انسان در تغذیه زنبور عسل است. در فرآیند تولید عسل تغذیه ای زنبوردار به جز شهدی که خود زنبور از ان تغذیه میکند به زنبور عسل شکر میدهد. عسلی که این زنبور میسازد دیگر طبیعی نیست بلکه نام آن عسل تغذیه ای است و فاقد هر گونه ارزش غذایی و دارویی است. مصرف عسل تغذیه ای برای افراد دیابتی بسیار خطر ناک است.

فروش ویژه عسل کنار در مرکز عسل هفت صورت میگیرد. برای سفارش با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته عسل تک گل و عسل چند گل تقسیم میشوند. عسل تک گل از یک شهد غالب تشکیل شده است. شهد غالب به شهدی گفته میشود که دارای بیشترین مقدار در شهد های موجود در عسل طبیعی باشد. به عنوان مثال در عسل گون طبیعی شهد غالب مربوط به گیاه گون است. یعنی بیش از 60 تا 90 درصد شهد های موجود در عسل تک گل گون طبیعی از گیاه گون است.. وجود شهد های متفرقه در عسل طبیعی تک گل طبیعی است زیرا زنبور عسل همیشه از یک نوع گل شهد نمینوشد. عسل های چند گیاه، دارای چند نوع شهد با مقادیر تقریبا برابر هستند. به عسل های چند گیاه عسل چهل گیاه نیز گفته می شود.

خرید عسل کنار

خرید عسل کنار خالص

در این بند میخواهیم به بررسی عسل کنار و خواص آن بپردازیم. عسل کنار به عسل سدر نیز معروف است. این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی میباشد. عسل کنار بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. عسل سدر باعث بهبود سریع زخم ها میشود. این عسل دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار به عسل جنسی نیز معروف است زیرا مصرف آن باعث تقویت نیروی جنسی بدن میشود. عسل کنار دارای خاصیت ضد التهابی است.

این عسل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. مصرف عسل کنار زخم معده را درمان میکند. عسل کنار باعث درمان مشکلات کبدی میشود. این عسل بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند. عسل کنار باعث درمان سوء هاضمه میشود. عسل سدر به درمان یبوست کمک میکند. مصرف عسل کنار باعث تسهیل عادت ماهانه میشود. عسل کنار طبیعی باعث بهبود سریع بعد از زایمان میشود. مصرف عسل گون طبیعی باعث افزایش سطح سلامت و انرژی عمومی بدن میشود. عسل کنار صرع را درمان میکند. مصرف عسل کنار طبیعی باعث درمان کم خونی و سوء تغذیه میشود.

مرکز عسل هفت فروشگاه تخصصی انواع فراورده های ارگانیک زنبور عسل از جمله عسل کنار میباشد. برای خرید عسل کنار خالص با مدیر فروش در تماس باشید.

 

تولید عسل کنار طبیعی

تولید عسل کنار با نوشیدن شهد گل های طبیعت توسط زنبور عسل انجام میشود. عسل کنار طبیعی در معده ی زنبور عسل تولید میشود. زنبور عسل با کمک خرطوم مخصوص خود شهد را از درون گل ها بیرون کشیده و وارد معده خود میکند. در بدن زنبور عسل دو عدد معده وجود دارد که از لحاظ وظیفه و عملکرد از یک دیگر تمایز یافته اند معده ی اول زنبور عسل برای هضم غذای زنبور عسل و معده ی دوم مخصوص تولید عسل طبیعی است. در معده ی دوم زنبور عسل آنزیم های ویژه ای وجود دارند که به کمک آن ها شهد گل به عسل طبیعی تبدیل میشود. زمانی که عسل طبیعی در معده دوم زنبور عسل تولید شد، زنبور عسل آن را با خرطوم خود در خانه های شش ضلعی کندوی عسل تزریق میکند. عسل تولید شده در ابتدا آبکی و رقیق است. زنبور های عسل برای غلیظ شدن عسل تولید شده، در فراز آن به صورت دسته جمعی با سرعت بال میزنند تا آب اضافه از عسل خارج شده و عسل آماده ی مصرف شود. پس از تغلیظ عسل طبیعی، زنبور ها روی عسل را با لایه ای از جنس موم عسل میپوشانند. این موم را زنبور عسل توسط غده های شکمی خود تولید میکند. زنبور عسل این موم را جویده و به آن شکل میدهد. پوشاندن روی عسل با لایه ی مومی، باعث جلوگیری از ورود آلودگی ها به درون عسل و پاکیزگی عسل تا موقع مصرف میشود.

 

فروش عسل خام

در هنگام خرید عسل طبیعی، به این نکته توجه نمایید که عسلی که تهیه میکنید، حتما خام باشد. عسل خام به عسلی گفته میشود که بعد از مرحله برداشت حرارت ندیده باشد. عسل خام دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده بسیار مفید است که در اثر حرارت دیدن، این مواد از بین میروند. به عبارتی دیگر، با حرارت دیدن عسل خام، این عسل بیش از نیمی از خاصیت دارویی و غذایی خود را از دست میدهد. برخی زنبورداران برای جلای بیشتر عسل طبیعی آن را حرارت میدهند. عسل های طبیعی مرکز عسل هفت، خام و حرارت ندیده به دست مشتری میرسد و مجموعه ی عسل هفت، قیمت و کیفیت آن را ضمانت میکند.

فروش عسل خام طبیعی در مرکز یاس با قیمت مناسب و ضمانت نامه ی آزمایشگاه صورت میگیرد.

برای تشخیص عسل طبیعی راه های زیادی در فضای مجازی وجود دارد. به این روش ها، روش های خانگی گفته میشود. عسل های طبیعی دارای فاکتور هایی است که اندازه گیری آن ها نیاز به دستگاه های تخصصی آزمایشگاهی دارد. روش های خانگی برای تشخیص طبیعی بودن عسل از اعتبار علمی برخوردار نیستند. بهترین راه برای تشخیص درست و مطمئن عسل طبیعی، بردن نمونه عسل به آزمایشگاه معتبر است.