آیا می دانید عسل طبیعی چه قیمتی را در بازارهای سراسر کشور داشته است؟
جایگاه مراکز صادراتی و پخش انواع عسل لرستان در میان بازارهای گوناگون عسل
چگونه بوده است؟
با وجود انواع مواد غذایی مضر در برنامه غذایی افراد در جامعه ی امروزی، وجود عسل می تواند به نوعی ضامن سلامت انسان ها باشد چرا که خواص درمانی بی نظیری را دارا بوده است.
مصرف عسل توانسته خواصی چون، ضدمیگرن، تقویت معده، تقویت حافظه و مغز، ضدچاقی، ضدپوکی استخوان و کاهش دهندگی کم خونی را دارا باشد.
با توجه به اهمیت وجود این ماده غذایی در برنامه انسان ها همواره تولیدکنندگان عسل به دنبال تولید عسلی مرغوب و باکیفیت بوده اند تا در راستای حفظ سلامت افراد، گام مهمی را برداشته باشند.
اما بدون شک نمی توان از نقش برخی از افراد سودجو در بازارهای فروش چشم پوشی نمود که متأسفانه منجر به ورود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی به این بازارها شده و تعدادی از افراد هم فریب ظاهر و قیمت ارزان این نوع عسل ها را خورده اند.
در این بین وجود داشته اند افرادی که تا اعتماد به مراکز فروش و پخش عسل نداشته باشند، به هیچ وجه اقدام به خرید آن نمی کنند و شاید همین امر در بازارهای امروزی منجر شده تا کمی مصرف کنندگان عسل کاهش یافته باشند.
اما چگونه می تواند بهترین عسل و طبیعی ترین نوع آن را تهیه نمود؟ کدام مراکز صادراتی در کشور معتبر بوده اند؟

عسل تولیدی لرستان
بدون شک شناخت تولیدکنندگان معتبر می تواند یکی از بهترین راهکارهای موجود در تهیه عسلی اصل و کاملا طبیعی در بازارهای امروزی باشد.
با توجه به اینکه هنوز تولیدکنندگان معتبری از عسل در کشور، به اندازه تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد، اما به جرئت می توان گفت که امروزه استان لرستان توانسته نقش مهمی را در صادرات مرغوبترین عسل موجود در کشور داشته باشد و به نوعی پاسخگوی نیاز بازارهای کشور بوده است.
پس می توان گفت که در بازار فروش عسل، شناخت مراکز پخش و صادراتی انواع عسل تولیدی در استان لرستان، می تواند یکی از راهکارهای مناسب برای تهیه عسلی اصل با قیمت مناسب باشد.
برای آگاهی از قیمت انواع عسل به خصوص انواع عسل تولیدی در استان لرستان، می توانید با کارشناسان در این حوزه در ارتباط باشید.