فرصت استثنایی برای صادرات مستقیم و با قیمت ارزان نابترین و
مرغوبترین عسل تولیدی در کشور برای تمامی بازارهای داخلی به وجود آمده است.
با توجه به اینکه دنیای امروزی، انواع مواد مضر و شیمیایی را وارد زندگی اکثر افراد نموده است، بدون شک وجود ماده ای گیاهی و کاملا طبیعی با دارا بودن انواع مواد حیاتی و مورد نیاز بدن انسان، می تواند نقش پررنگی را در حفظ سلامت انسان ها دارا باشد.
عسل طیعی و کاملا ارگانیک که هیچگونه ماده شیمیایی را در تولید فرآیند خود نداشته، می تواند سرشار از انواع مواد معدنی مانند کلسیم، منگنر و آهن و انواع ویتامین ها، آنزیم ها، کربوهیدرات ها و کالری بالایی باشد که خواص درمانی منحصربفردی داشته و مصرف آن مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه قرار گرفته است.
لذا قرار دادن عسل طبیعی و ناب در برنامه غذایی انسان ها و جایگزین نمودن آن با انواع مواد مضر چون مواد قنددار و شکر، می تواند تضمینی جدی در سلامت انسان باشد و تنها امری که باقی مانده شناخت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل بوده است.
خوشختانه امروزه شاهد آن بوده اید که تولیدکنندگان معتبری در استان لرستان، توانسته از طبیعت پراستعداد این استان در وجود انواع پوشش گیاهی، بهره کافی را ببرند و با تولید بیش از 1000 تن عسل طبیعی در سال، عنوان مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را نیز به نام خود ثبت نمایند.
شاید به جرئت بتوان ادعا نمود که صادرات عسل طبیعی و ناب، یکی از تجارت های پرارزش در دنیای امروزی بوده چرا که بحث سلامت انسان های جامعه در میان می باشد. قیمت ارزان و مناسب عسل لرستان، سبب پررونق شدن بازار فروش عسل اصل لرستان گردیده است.