آیا می دانید که می توان جایگاه برتری را به عسل تولید شده در استان لرستان داد؟ چگونه می توان از شرایط صادرات انواع عسل طبیعی در استان لرستان و از لیست قیمت ها آگاهی پیدا کرد؟

عسل طبیعی
را امروزه بیشتر افراد جامعه ما مورد استفاده قرار داده اند و به سبب طبع معتدلی که اکثر گونه های عسل طبیعی داشته اند؛ مصرف آنها هیچگونه مانع خاصی را برای تمامی گروه های سنی و افرادی با طبع های گوناگون وجود نداشته و همچنان عسل طبیعی، پرفروش ترین ماده ی غذایی شناخته شده است.
یک عسل طبیعی و خالص که توسط یک تولیدکننده معتبر تولید شده، ترکیباتی مملو از تمامی مواد منحصربفرد را دارا بوده که مصرف آنها می تواند به شدت نقش موثر تغذیه ای و دارویی را به دنبال داشته باشد و امروزه به همین سبب می توان نقش ارزنده ای را در حفظ سلامت افراد جامعه، به صنعت زنبورداری داد.
قطعا مصرف کنندگان عسل طبیعی این امر را می دانند که این تنها مراکز معتبر تولیدی و عرضه کنندگان معتبر و مجوزدار توانسته اند انواع بهترین و مرغوبترین عسل طبیعی را روانه بازارهای فروش نمایند.
گفتنی است که با توجه به این امر که توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی تنها توسط افرادی کارشناس و آن هم در آزمایشگاه های تخصصی و کنترل کیفی محصولات غذایی به سادگی امکان پذیر است، پس اگر شما هم مواردی چون شکرک زدن عسل و یا رنگ عسل را پیرامون عسل اصل از تقلبی شنیده اید، باید بدانید که این موارد حتما به عنوان یک موضوع تبلیغاتی توسط برخی از عرضه کنندگان نامعتبر در بازارها، ارائه شده و به هیچ وجه نمی تواند کمک دهنده باشد.
حال شما مصرف کننده ای که به فکر تهیه عسلی اصل و مرغوب بوده اید و می دانید که این تنها عسل طبیعی و خالص بوده که می توان اثرات ناب درمانی را برای شما داشته باشد، آیا با عسل لرستان آشنایی داشته اید؟

عسل لرستان

تولید عسل در لرستان

امروزه یکی از پایگاه های مهم و شناخته شده در زمینه تولید انواع عسل ناب ایرانی، استان لرستان بوده که به واسطه دارا بودن طبیعتی بکر و پراستعداد از نظر وجود پوشش گیاهی مرغوب، توانسته جایگاه اول در زمینه مرغوبیت عسل تولیدی در کشور را به نام خود اختصاص دهد.
شایان ذکر است که در حال حاضر با توجه به شرایط مساعد حاکم بر سطح استان لرستان و به ویژه شهر خرم آباد، از کندوهای مدرن و بومی مورد بهره برداری شده در این استان، بیش از 1300 تن عسل طبیعی به طور سالیانه تولید شده و تعداد نزدیک به 2000 زنبوردار فعال، سرمایه گذاری کلانی را در این صنعت صورت داده اند.
انواع گونه های مشهور عسل دارویی و درمانی تولید شده در استان لرستان که از خواص مفید و از مرغوبیت بالایی در بازار برخوردار بوده، عسل گون گز و گون کتیرا، عسل آویشن، عسل شتیزه کوهی و عسل چندگیاه می باشد که مصرف هر یک از آنها می تواند خواص درمانی بسیاری را برای افراد داشته باشد.
برای آگاهی از شرایط صادرات ویژه انواع عسل ناب لرستان به دیگر بازارهای کشور، می توانید با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.